آوای جنوب

دکتر امین الله بابویی کاندیدای انتخابات میاندوره ای گچساران و باشت: آقایان در شیراز و تهران کنار هم می نشینند دعواهایشان را به گچساران و باشت می آورند

به گزارش آوای جنوب دکتر امین الله بابویی کاندیدای انتخابات میاندوره ای گچساران و باشت در برنامه لایو خود که از اینستاگرام با علیمراد کاظمپور برگزار کرد با کنایه به کاندیداهای انتخاباتی میان دوره ای مجلس در گچساران و باشت گفت: آقایان در شیراز و تهران کنار هم می نشینند و دستانشان در دست همدیگر است اما دعواهایشان را به گچساران و باشت می آورند.

دکتر بابویی ادامه داد: سیاست زدگی به معنای نگاه ۰و۱ داشتن هست و نگاهی بر تاکید و تکذیب مطلق…
یا نگاهی معطوف به یا با ما یا علیه ما…و اینگونه بی عدالتی می آورد.
وی با بیان اینکه؛ شاهد عزل و نصب های سیاسی_جناحی کنارگذاشتن اصل تخصص هستیم گفت: خیلی ها فکر میکنند چون به قدرت دست پیدا میکنند ، واجد یک اعتبار و منزلت خاص هم هستند، در صورتیکه این یک “توهم” است و باید با آن مبارزه کرد در منطقه سیاست زده سیاست هدف شده است و همه چیز بوی سیاسی گرفته است در صورتیکه سیاست ابزاری می باشد برای هدف بزرگتر که همان خدمت به مردم است.
بابویی تصریح کرد: سیاست‌زدگی باعث سرخوردگی اجتماعی میگردد؛سیاست زدگی منشا سیاست گریزی است؛
و ناامیدی سیاسی در پیش دارد و باید بپذیریم که در شهر سیاست زده ؛ سیاسیون به اشتغال جوانان کاری ندارند.
این کاندیدای انتخاباتی خاطرنشان کرد؛ برایشان مهم نیست نوجوان ۱۳ ساله از زیر گذر پرتاب شود، چنانکه در منطقه سیاست‌زده مهم نیست که روستاییان ۴ روز آب خوردن نداشته باشند و اینگونه می شود که در منطقه سیاست زده لیدرهای سیاسی کلانترهای منطقه هستند. اخلاق در شهر سیاست زده ذبح می شود!
به فرموده امام راحل اخلاق سیاسی شامل:
صداقت ، انتقاد پذیری و ساده زیستی است.
بابویی بیان کرد: صداقت با مردم شرط اصلی سیاست میباشد اگر جایی اشتباه کردیم صریحاً به مردم بگوییم اشتباه کرده ایم و دیکتاتوری زمانی اتفاق می افتد که سیاستمدار با اینکه میداند اشتباه کرده است ؛ باز هم اشتباه خود را تکرار می‌کند.
وی ادامه داد: انتقاد پذیری ساده ترین راه ارتباطی بین مدیران و مردم است. پرهیز از انتقاد پذیری یعنی : ادعای کمال و بی نقصی که این مختص به خداست انتقاد را باید از رقیب و دشمن شنید و پذیرفت وگرنه دوستان با به به کردن کاری از پیش نمی برند.
به هر حال سیاست زدگی در منطقه به عنوان تهدید بزرگی در راه انتخابات ۱۴۰۰ گچساران باشت میباشد که ما ابتدا باید راه های برون رفت از سیاست‌زدگی را پیدا کنیم.
یکی از این راه ها این است که؛ به قدرت مدنی و اجتماعی بیشتر توجه کنیم.
امین بابویی اظهار داشت : بنده با دعوت جمع کثیری از مردم که تا کنون صدای شان را مسئولین نشنیده اند ؛و همچنین جمعی از نخبگان که به صورت علمی و تخصصی نسبت به پیدا کردن نقاط ضعف و تهدیدها و فرصت ها و شهرستان های گچساران و باشت تلاش می‌کنند، حضور پیدا کرده ام.
بابویی افزود: متاسفانه نتیجه عملکرد هر دو جناح (اصلاح طلب و اصولگرا) در این چهل سالی که حاکم بودن بر مسائل سیاسی شهرستان،این وضعیتی ست که می‌بینیم، و بنده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه بزرگواران به استحضار میرسانم که انشالله تا آخر و با حمایت مردم می مانم
بابویی ادامه داد: بنده نه به امید کسی ، نه برای کسی آمده ام و خودم را پشت سر هیچکس پنهان نکردم و به امید رد صلاحیت و یا حمایت هیچ شخصی هم نیستم و اگر مردم اعتماد کردند در خدمت شما هستم ، اگر هم در هر کجا که توفیق خدمت داشته باشم در خدمتشان هستم.
کسی که هدفش خدمت به مردم است؛
برد و باخت سیاسی برایش معنی ندارد!
این کاندیدای انتخاباتی میان دوره ای مجلس در گچساران و باشت افزود: تیم مشاوره ای ما قبل از اینکه برنامه‌ای را ارائه بدهد ، به دنبال پیدا کردن تهدیدها و تبدیل آن به فرصت می باشد و امروز فضای مجازی یکی دیگر از تهدیدهایی هست که در شهرستان‌های گچساران و باشت به آن پرداختیم بدون شک فضای مجازی در حال حاضر ادغام شده است با فضای حقیقی انسان ها و به ناچار باید بپذیریم چه قسمتی از زندگی ماست و تاثیرات خود را بر محیط رفتارها باورها و روابط اجتماعی ما به جا گذاشته است. متاسفانه در شهرستان های گچساران و باشت دچار رهاشدگی در فضاهای فرهنگی و مجازی هستیم. کانال ها و گروه های فضای مجازی انواع و اقسام تهمت ها توهین ها به چهره ها و شخصیت های معروف و تاثیرگذار انجام می دهند؛
هیچکس از آنها سوالی نمیپرسد! متاسفانه با وجود خبرنگاران و رسانه های متعهد و دلسوز تعدادی از افراد هستند قلم خود و رسانه خود را به صورت اجاره ای در اختیار افراد خاص قرار دادند…
قلم خبرنگار شرافت و آبروی خبرنگار است…
قلم خبرنگار باید صدای حقیقت و عدالت صدای وحدت وجدان بیدار جامعه باشد…
اولین شرط قلم صداقت و درستی است…
و نباید این نماد اخلاقی را به راحتی در اختیار یکسری از افراد قرار داد!
و هر چه که آنها گفتند ؛
انجام دهیم!
بابویی گفت: متاسفانه بازار انتشار شایعه در گچساران و باشت بسیار زیاد است… تهدید هایی که می توان در این خصوص برشمرد؛
جابجایی واقعیت ، ایجاد تغییر در حوزه فرهنگی اجتماعی ، به خطر افتادن حریم خصوصی و حقوقی افراد بخاطر مسائل و مخاطرات امنیتی است.
من همین جا خواهش می‌کنم از دادستان محترم ، مسئولین امنیتی و فرماندار محترم که فکری به حال شرایط فضای مجازی گچساران کنند. رسانه‌ای که برضد ستاد کرونا و مسئولین امنیتی حرکت می کند و با پخش کلیپ های کاندیداهای مورد نظرشان در شرایط حاد کرونا اقدام می کنند باید تذکر جدی بگیرند! رسانه هایی که باعث اختلاف بین طوایف میشوند باید اخطار بگیرند و این یک تهدید جدی هست برای انتخابات است.
امین بابویی گفت: یکی دیگر از تهدیدها؛ سوء استفاده از مشکلات مردم اعم از بیکاری ، وضعیت معیشت مردم و شرایط اقتصادی است.
دوستان نباید در این شرایط و عده های توخالی و دروغ به مردم دهند.
تزریق امید به مردم باید انجام گیرد؛ اما رعایت کنند ، این مردم خسته شده اند از دروغ و وعده هایی پوچ و تو خالی که تا به صندلی بهارستان میرسند ؛ مردم را فراموش میکنند!
بعضی از دوستان هم شروع به تشکیل پرونده برای اشتغال حامیان خود که این موضوع چپ و راست هم ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مهران گفت:

    درود بر دکتر بابویی جوان با انگیزه ،صدای مردم و یاور محرومان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president