آوای جنوب

رئیس امور ورزش شرکت نفت:

دو بازیکن نوجوان فوتبال نفت گچساران به اردوی تیم ملی دعوت شدند

حبیبیرئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از دعوت دو بازیکن نوجوان نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی دانش‌آموزی کشور خبر داد.

آوای جنوب؛

محمد حبیبی‌نژاد با بیان اینکه این شهرستان از دیرباز دارای استعدادهای خاص اما معرفی نشده در فوتبال بوده است، افزود: ورزش در گچساران در رده‌های ملی و بین‌المللی از شاخصه‌های این شهرستان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: دعوت از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی به تیم ملی و باز شدن درهای تیم ملی به روی بازیکنان این شهرستان از افتخارات بوده و نشان از توانمندی و استعداد نهفته جوانان این شهرستان دارد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با اشاره به دعوت دو بازیکن فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی دانش‌آموزی گفت: دو بازیکن تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی دانش‌آموزی در اردوگاه چمران رامسر دعوت شدند.

حبیبی‌نژاد ادامه داد: بنیامین اسدزاده و نیما جعفری دو بازیکن نفت و گاز گچساران بوده که دارای سابقه حضور در لیگ برتر نوجوانان کشور هستند.

وی یادآور شد: این دو بازیکن که سابقه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان را نیز دارند باید طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ تیر ماه امسال در اردوی تیم فوتبال دانش‌آموزی در رامسر حضور به هم رسانند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president