آوای جنوب

احمد خورشيدي:

دولت مشکلات خود را به رسانه‌ها ربط ندهد / تعامل خوب رسانه‌های اصولگرا با دولت

دولتی که قرار بود اعتدال را رعایت کند و ما نشانه‌ای از اعتدال در آن نمی‌بینیم

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: دولت مشکلات خود را به رسانه‌ها ربط ندهد.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور که روز گذشته از عدم تبیین و انعکاس خدمات دولت توسط رسانه‌ها گلایه کرده بود، اظهار کرد: بهترین نوع تعامل با دولت از سال‌های گذشته تاکنون توسط رسانه‌ها در این دولت بوده است.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: برای مثال با آن که رسانه‌های اصولگرا وضعیت را می‌بینند و با قول‌های داده شده می‌سنجند و نقاط ضعف فراوانی می‌بینند اما نسبت به دولت گذشته که منتسب به اصولگرایی بود کمتر به نقد و انتقاد می‌پردازند.

خورشیدی‌آزاد تصریح کرد: تخریبی در میان رسانه‌های اصولگرا نسبت به دولت نمی‌بینم و برخی اوقات متعجبم که چرا رسانه‌های اصولگرا چشم خود را بر عملکردهای ضعیف دولت در بعضی از حوزه‌ها از جمله در اقتصاد بسته‌اند.

این فعال سیاسی به برخی انتصابات مسئله‌دار در این دولت اشاره کرد و گفت: دولتی که قرار بود اعتدال را رعایت کند و ما نشانه‌ای از اعتدال در آن نمی‌بینیم کمتر مورد نقد رسانه‌ها قرار می‌گیرد پس آقای رئیس‌جمهور و دولت محترم باید خدا را شکر کنند که رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های اصولگرا که از نظر درصدی بسیار کمتر از اصلاح‌طلبان هستند به خاطر همکاری با دولت زبان به نقد و انتقاد نمی گشایند.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی با بیان این که آقای رئیس‌جمهو ر به دوره قبل و انتقاداتی که به دولت می‌شد نگاهی بیندازد، خاطرنشان کرد: اگر نقدهای انجام شده به دولت احمدی‌نژاد به این دولت روا داشته می‌شد معلوم نبود آقای رئیس‌جمهور چه واکنشی از خود نشان می‌داد در حالی که حتی رسانه‌های همسو با دولت گذشته هم از انتقاد نسبت به عملکرد دولت تا آن جا که می توانستند کم نگذاشتند.

خورشیدی‌آزاد تصریح کرد: اما با اینکه ۷۰ درصد رسانه‌ها و مطبوعات کشور در دست اصلاح‌طلبان است و به عینه می بینیم که هیچ انتقادی نسبت به دولت و در بخش‌های ضعیف آن ندارند باز هم آقای رئیس‌جمهور نسبت به عملکرد رسانه‌ها گلایه‌مند هستند که فکر می‌کنم نباید دیگر مطالبه‌ای بیش از این از رسانه‌ها و مطبوعات داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محبت گفت:

    آقایان آوای جنوب شما مثل اینکه قرارداد مستقیم با آقای خورشیدی بستید

  2. اعتدال گفت:

    والله آقای خورشیدی مصاحبه قبلی شمارا خواندم خیلی بجا بود آنجا که گفتید اگر نان را گران کردید پس چرا یارانه آنرا اضافه نکرده اید

  3. حسین گفت:

    یادش بخیر تو مسجد امام خمینی گچساران عصبانی شدی یادش بخیر

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president