آوای جنوب

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج عنوان کرد

دنای یاسوج تیمی که آب خوردن در سر تمرین هم ندارد/بعد از خدا چشم امید به استاندار داریم

غدیریسرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: چنان اوضاع بد مالی داریم که در هنگام تمرین آب خوردن هم نداریم.

آوای جنوب؛

جمشید غدیری عصر امروز و پس از آخرین تمرینات تیم فوتبال دنای یاسوج برای دیدار با تیم فوتبال پیروزی کامیاران در جمع خبرنگاران با بیان این که تنها امید ما اول به خدا و بعد چشم امیدمان به استاندار و مجموعه استانداری است، اظهار کرد: تیم روز به روز بهتر می‌شود اما چون بدن‌سازی و بازی تدارکاتی و حتی تمرین نداشته‌ایم کار سختی در پیش داریم که امیدوارم در نیم فصل به سلامت از میدان بازی‌ها خارج شویم تا در نیم فصل دوم بتوانیم تیمی هماهنگ و آماده را برای صعود به مرحله بعد روانه میدان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: وضعیت مالی خوبی نداریم و نباید انتظار زیادی از یک تیم داشت که برای رفت و برگشت به ایلام ۳۴ ساعت در اتوبوس بوده چرا که در فوتبال امروز دیگر عصر اتوبوس‌ گذشته و به فوتبال اتوبوسی نباید امید به موفقیت داشت این در حالی است که شرم دارم بگویم سر زمین تمرین آب خوردن هم نداریم.

غدیری به شنیده‌های خود در خصوص حمایت شهردار یاسوج از تیم دنا اشاره کرد و گفت: شهردار در سال قبل به همه تعهدات خود عمل کرد و اگر تیم نتیجه نگرفت مقصر شهردار نبود.

این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصریح کرد: شنیده‌ام که شهردار عنوان کرده اگر این تیم با نام یاسوج به میدان برود از آن حمایت خواهد کرد و ما هم چنین انتظاری از دکتر جاوید به عنوان یک انسان توسعه یافته و همه‌جانبه نگر داریم.

وی با قدردانی از زحمات سید پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان که وقت و زندگی خود را برای این تیم گذاشته و همچنین سید کرامت‌الله موسوی که یار و همراه دنای یاسوج هستند به ترکیب این تیم در برابر پیروزی کامیاران اشاره کرد و گفت: در این بازی از شعبانی، افشاریان، محمودی، زارع، دهقان، اسلامی‌خواه، صفری، رضوانی و خطیبی استفاده خواهیم کرد و مجید نجاتی را به دلیل محرومیت به همراه نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president