آوای جنوب

دنای یاسوج با دریافت ۵ گل کیسه بوکس حریف بوشهری شد

تیم فوتبال دنای یاسوج در هفته سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با ۵ گل از حریف خود کارگر بوشهر شکست خورد.

آوای جنوب؛فوتبال

تیم فوتبال دنای یاسوج عصر امروز در سومین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف تیم کارگر بنه‌گز بوشهر رفت و شکست سختی خورد.
تیم فوتبال دنای یاسوج که این روزها حاشیه‌های زیادی دارد و شب گذشته در برنامه‌ای تلویزیونی جنجالی بزرگ در خصوص این تیم میان مسئولان استانی و مسئولان تیم رخ داد در این دیدار کیسه بوکس حریف بوشهری خود کارگر شد.

در این بازی یک طرفه تیم دنا ابتدا و در ۵ دقیقه طوفانی ۳ گل از حریف بوشهری خود دریافت کرد و در ادامه با جبران یکی از گل‌ها دو بار دیگر دروازه خود را بر روی یاران عباس سرخاب گشوده دید.

با این شکست تیم دنای یاسوج از گردونه رقابت‌های فوتبال لیگ دست دوم کشور عملا کنار می‌رود. این تیم تنها از ۱۳ هفته مسابقات ۵ امتیاز کسب کرده و بازی‌های آینده خود را تشریفاتی برگزار می‌کند.

در این گروه تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران با ۲۳، خلخال دشت ۲۲، شهرداری ارومیه ۲۰، شهرداری کامیاران ۱۸، شهرداری خورموج ۱۸، نفت امیدیه ۱۸، کارگر بنه‌گز ۱۷، تربیت ایلام ۱۰ و در انتهای جدول دنای یاسوج ۵ امتیاز از ۱۳ هفته کسب کرده‌اند.

کرامت موسوی سرپرست تیم دنا بعد از بازی با بیان این که قرار بود در این دیدار حضور نداشته باشیم، افزود: میان لباس پوشیدن و حضور تیم دنا در زمین برای دیدار با حریف بوشهری تنها ۵ دقیقه وقت داشتیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president