آوای جنوب

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

دلیل دریافت گل‌های دیرهنگام تیم نفت گچساران عدم تمرکز است

sanjariسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: دلیل دریافت گل‌های دیرهنگام تیم نفت گچساران عدم تمرکز است.

آوای جنوب؛

احمد سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت گچساران اظهار کرد: تنها سه هفته است که این تیم را تحویل گرفته‌ایم که یک هفته در تهران اردو داشتیم و دو بازی پشت سر هم در بیرون از خانه به مصاف حریفان رفتیم.

وی گفت: در بازی نخست در برابر مس کرمان با حاشیه‌هایی که برای تیم ایجاد شد، هشت نفره بازی را دنبال کردیم که همین موضوع باعث شد در بازی دوم در برابر آلومینیوم با مشکل روبرو شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سؤال که دلیل دریافت گل‌های دیرهنگام و در دقایق پایانی توسط تیم از حریفان خود را در چه می‌بینید، تصریح کرد: عدم تمرکز بازیکنان موجب دریافت چنین گل‌هایی می‌شود.

سنجری بیان داشت: باید از لحاظ روحی و روانی روی این تیم کار شود و دیگر این که هواداران با همه توان خود به کمک تیم بیایند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به بازی این تیم در برابر نیروی زمینی تهران با بیان این که نیروی زمینی هم در دو هفته نتوانست نتیجه خوبی بگیرد، تصریح کرد: با کار روحی و روانی که روی بازیکنان انجام می‌دهیم، برای پیروزی در برابر حریف تهرانی خود نیروی زمینی به میدان می‌رویم به شرطی که هواداران هم حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

سنجری به وضعیت لیگ دسته اول فوتبال و سختی‌هایی که در این رده از فوتبال کشور وجود دارد، اشاره کرد و گفت: بازی‌های زیادی با حریفان خود داریم که امیدواریم با موفقیت در دیدارها از جمله‌ بازی‌های داخل خانه جایگاه تیم را در جدول تغییر دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president