آوای جنوب

دلایل نتایج ضعیف تیم فوتبال نفت گچساران از زبان ضیایی

ضیاییسرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به برخی دلایل عدم نتیجه‌گیری این تیم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد.

آوای جنوب؛

محمدحسین ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تیم فوتبال نفت گچساران امسال از نظر مهره بهتر از سال قبل است و در یارگیری بهتر از گذشته عمل کرده، اظهار کرد: نفت امسال تیم خوبی دارد اما من تصور می‌کنم گرفتار بدشانسی شده است.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: این تیم فصل را خوب شروع کرد اما به یکباره به مشکل برخورد که شاید یکی دیگر از دلایل آن مصدومیت بازیکنان باشد همچنان که این مصدومیت‌ها ما را از رسیدن به لیگ برتر فوتبال محروم کرد.

ضیایی به دلیل دیگر نتایج ضعیف هفته‌های اخیر این تیم اشاره کرد و با بیان این که توقع هواداران فوتبال از این تیم بالا رفته است و همه فکر می‌کنند با این امکانات تیم نفت حتماً باید به لیگ برتر صعود کند آن را از دلایل مهم افت روحی و روانی تیم دانست.

بازیکن سابق تیم‌های ملی فوتبال و مربی فصل گذشته نفت و گاز گچساران از مربی و بازیکنان این تیم به عنوان مجموعه‌ای خوب یاد کرد و افزود: ولی بیش از هر چیز من مشکلات روحی و روانی را دلیل افت تیم نفت و گاز گچساران می‌دانم و امیدوارم که مسئولان در آن شهر با تیم نفت همکاری کنند همچنان که معتقدم برخی در فصل گذشته با ما همکاری نکردند و ما از همین نقطه ضربه خوردیم.

وی چمن ورزشگاه اختصاصی نفت گچساران را در سال گذشته بسیار نامطلوب دانست و گفت: آن زمین به ما آسیب وارد کرد و مصدومان زیادی دادیم و مجبور بودیم تمرینات خود را به اهواز ببریم و در آن شهر هم غریبانه و مظلومانه تمرین می‌کردیم.

ضیایی با بیان اینکه در اهواز مجبور شدیم به دلیل عدم همکاری یک بار در بلوار فرودگاه تمرین کنیم، تصریح کرد: با آنکه مدیرعامل ما در اهواز مستقر بود اما رفتار خوبی با ما نداشتند و این‌ها همه مشکلاتی بود که دست در دست هم دادند و نگذاشتند تیم نفت پس از اینکه صدرنشینی گروه را هم تجربه کرد، در ادامه موفق به حضور در لیگ برتر شود.

وی عدم همکاری تربیت بدنی با تیم نفت در سال گذشته را یکی دیگر از عوامل ناکامی این تیم دانست و گفت: جا دارد از پیشکسوتان فوتبال گچساران تشکر کنم که در آن فصل از حق خود برای استفاده از زمین چمن گذشتند و اجازه تمرین به ما می‌دادند.

ضیایی با تأکید بر اینکه خدا کند مشکلاتی که سال گذشته ما داشتیم امسال گریبانگیر تیم نفت نشده باشد، افزود: سال گذشته من به عنوان سرمربی مجبور می‌شدم چمن ورزشگاه را برای تمرین و مسابقه آب بزنم.

این مربی کارکشته فوتبال کشور به دغدغه خود برای موفقیت تیم نفت اشاره کرد و گفت: من اصولا بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را به جز بازی‌های تیم نفت و گاز گچساران دنبال نمی‌کنم اما در همان بازی که تیم نفت در گچساران با نیروی زمینی تهران داشت و بازی را واگذار کرد، معتقد بودم نفت بهتر بازی کرد اما نتیجه را به دلیل مشکلات روحی واگذار کرد.

ضیایی بیان داشت: پس از همان بازی به دلیل دغدغه‌ای که برای تیم نفت داشتم از برخی بازیکنان نفت که روزی شاگرد خودم در این تیم بودند خواستم که بهتر و بیشتر تلاش کنند و به آنها گفتم که اگر تیم نتیجه نگرفت شما هم مقصر هستید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president