آوای جنوب

دغدغه‌های سردار انصاری فرمانده انتظامی استان: دیگر حرفی از کمبودها نمی‌زنم

آوای جنوب 

در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان از دولتی ها خواست تا در بحث رفع مشکلات این نیرو همکاری بیشتری داشته باشند.

دغدغه‌های یک سردار/انصاری: دیگر حرفی از کمبودها نمی‌زنم!

به گزارش آوای جنوب از یاسوج نیروی انتظامی همچنان که امام و رهبری در کلام خود گفته‌اند مظهر اقتدار و امنیت یک کشور است به همین دلیل برای مقتدر ماندن باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

از یک سو می‌طلبد مردم همکاری بیشتری با این نیرو در برخورد با مجرمین و جرائم داشته باشند و از سوی دیگر دولتی‌ها مشکلات آن را برطرف کنند.

اما آن چه که اکنون در عمل دیده می‌شود حداقل در استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری کم دستگاه‌های دولتی با نیروی انتظامی در رفع مشکلات است وقتی که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در یک قلم از کمبودها می‌گوید که در ۸ شهرستان استان پلیس راهنمایی و رانندگی خانه به دوش است و یا این که از همه بدتر راهنمایی و رانندگی شهر یاسوج ساختمان ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سال‌های اخیر بخشی از مشکلات این نیرو را در جلسات و نشست‌های مختلف از جمله در ستاد پیشگیری از جرائم و یا ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح می‌کرد در آخرین نشست ستاد مواد مخدر استان در پایان اظهارات خود گفت که دیگر به مانند گذشته مشکلات این نیرو را مطرح نمی‌کنم.

سردار مهدی انصاری گفت: به بحث نیازمندی‌ها ورود پیدا نکردم زیرا دیگر خسته شده‌ام و این قدر گفتم و چیزی دستگیرمان نشد بنابراین تصمیم گرفتم دیگر حرفی از کمبودها نزنم.

به گزارش  آوای جنوب پس از این گفته‌های فرمانده انتظامی بود که شاید استاندار به عنوان مسوول ارشد اجرایی استان دستور داد که موضوع راه‌اندازی ایست بازرسی‌ها که یکی از ده‌ها دغدغه سردار فرماندهی نیروی انتظامی استان بوده در شورای تامین مطرح شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president