آوای جنوب

دعوت دو بانوی جوان کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت دو بازیکن رده سنی جوانان این استان به اردوی تیم ملی بانوان کشور خبر داد.

آوای جنوب؛فوتبال بانوانسیدپرویز موسوی با بیان اینکه در فوتبال حرفه‌ای و طرح ایران‌ویژن فوتبال، جایگاه مهمی برای فوتبال بانوان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بانوان در این طرح بسیار پررنگ دیده شده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای این طرح در استان با موفقیت‌آمیز خواند و گفت: بنا به اظهارات زکی‌پور نماینده فدراسیون فوتبال، استان ما با همه نداری‌ها و کمبود زیرساخت‌ها از نظر اجرای طرح ایران‌ویژن وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به سایر استان‌ها دارد.

موسوی گفت: به همین منظور سعی ما بر این است که جایگاه بانوان در فوتبال را ارتقا بخشیم که بخش زیادی از آن بستگی به نوع علاقه و حضور دائمی آن‌ها در عرصه دارد.

این مسئول در ادامه موفقیت‌های چند سال اخیر فوتبال کشور را در زمینه‌های مختلف قابل توصیف دانست و با بیان اینکه هم در رده مردان و هم بانوان پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، تصریح کرد: اکنون بازیکنان هم‌استانی در لیگ‌های برتر و رده‌های دیگر درخشش دارند و داوران ما هم در سطوح بالای فوتبال کشور مشغول به قضاوت هستند.

وی از دعوت بازیکنان به تیم ملی گفت و با ابراز خوشحالی از حضور بانوان در تیم‌های ملی، این موفقیت‌ها را پایه‌گذار موفقیت‌های بعدی برای فوتبال استان در رده بانوان دانست.

موسوی آخرین موفقیت را دعوت فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی جوانان از بازیکنان بانوی استان برای حضور در تیم ملی برشمرد و گفت: از استان ما خانم‌ها مهدیه محمودنیا و فاطمه رحمانی در اردوی تیم ملی جوانان از تاریخ ۲۲ آذرماه تا ۲۷ آذرماه سال جاری حضور خواهند داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president