آوای جنوب

دعوت بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت بازیکن هم‌استانی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۶ سال خبر داد.

فوتبال بانوان

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی عصر امروز در نشست با کمیته رسانه هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از رسالت‌های رسانه این است که برای اعتلای ورزش استان خود تلاش کند.

وی با قدردانی از همه زحماتی که تاکنون رسانه‌های استان برای بیان مشکلات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند، تصریح کرد: رسانه‌های منتقد و حضور آن‌ها را در میادین ورزشی قدردان هستیم و مطمئنیم که اگر رسانه‌ها نقدی دارند همه به واسطه خیرخواهی است.

موسوی ‌با اشاره به برخی کمبودها و ضعف زیرساخت‌های ورزشی در استان به خصوص در حوزه بانوان گفت: همواره این موضوع را مطرح کرده‌ام که در برخی از رشته‌ها همانند فوتبال و فوتسال سرمایه‌گذاری در حوزه بانوان بیشتر جواب خواهد داد.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاهد این مدعا حضور همه‌جانبه بازیکنان فوتبال و فوتسال استان در رده بانوان و در تیم‌های ملی فوتبال و همچنین اردوهای ملی است.

موسوی تصریح کرد: بانوان نسبت به آقایان محدودیت‌های بیشتری برای فعالیت‌های ورزشی دارند اما با این وجود مشاهده می‌کنیم که به واسطه پشتکاری که دارند همواره نامی از آن‌ها در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال کشور شنیده می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مهم‌ترین ضروریات برای توسعه ورزش بانوان و به ویژه دو رشته محبوب فوتبال و فوتسال در استان این است که زیرساخت‌ها و فضاهایی اختصاصی برای آنها آماده کنیم که اکنون چنین فضاهایی کمتر در استان دیده می‌شود.

وی گفت: از مسئولان استانی به خصوص استاندار و سایر مسئولان که اعتبارات استانی را تقسیم می‌کنند درخواست کمک بیشتر به حوزه عمرانی ورزش در جهت ساخت اماکن و فضاها را از جمله برای بانوان در همه رشته‌ها و به ویژه فوتبال داریم.

موسوی به آخرین موفقیت بانوان هم‌استانی برای حضور در اردوهای ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: زهرا علیزاده که یکی از پدیده‌های ورزشی استان در بخش بانوان است برای چندمین بار به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد.

این مسئول افزود: این بازیکن از سوی مربیان تیم ملی زیر ۱۶ سال به اردو دعوت شده که از تاریخ ۳۰ شهریور جاری تا پنجم مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president