آوای جنوب

دعوت از ۲ بانوی کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال

فوتبال بانوانرئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت دو بانوی هم‌استانی برای حضور در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال خبر داد.

آوای جنوب؛

سیدپرویز موسوی ظهر امروز در نشست با کمیته‌ بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های خوبی که بانوان استان در دو رشته ورزشی فوتبال و فوتسال داشته‌اند این پیشرفت را قبل از هر چیز مدیون تعصب و غیرت بالای بازیکنان بانوی هم‌استانی در دو رشته فوتبال و فوتسال دانست.

وی گفت: وقتی حرف از غیرت به میان می‌آید یعنی اینکه ورزشکاران بانوی هم‌استانی با دست خالی و بدون هرگونه فضای فیزیکی برای تمرین و از همه مهم‌تر کمترین کمک مادی و معنوی مسئولان این افتخارات را برای استان خود به ارمغان می‌آورند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیئت فوتبال که آه در بساط ندارد و سایر دستگاه‌های فرهنگی هم که با ورزش بیگانه‌اند و همین موجب شده که بیشتر ظرفیت‌ها و استعدادهای استان ما مورد غفلت واقع شده و استعدادسوزی داشته باشیم.

موسوی با اظهار این سخن که تاکنون صدها بار با صدای بلند فریاد زده‌ایم کسی به داد فوتبال برسد و کسی فریادرس این رشته پرطرفدار در استان نبوده است، تصریح کرد: اگر مسئولان دغدغه فرهنگی داشته باشند نیازی به فریاد زدن نیست و هنگامی که می‌بینیم در استان کسی به فکر فرهنگ و زیرمجموعه‌های آن از جمله ورزش و محبوبترین رشته یعنی فوتبال نیست بهتر است که از تعصب و غیرت خود استفاده کنیم و به فکر کمک مسئولان نباشیم.

این مسئول با قدردانی از ورزشکارانی که بدون هیچ کمکی مسیر سختی را برای رسیدن به تیم ملی پیموده‌اند تصریح کرد: بانوان ما در دو رشته فوتبال و فوتسال در کشور نمونه هستند و در هیچ اردویی نیست که نماینده‌ای از استان ما حضور نداشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان به آخرین موفقیت بازیکنان بانوی هم‌استانی در دو رشته فوتبال و فوتسال اشاره کرد و گفت: خانم شبنم بهشت که عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال کشور را یدک می‌کشد و در بازی‌های آسیایی هم موفق به کسب عنوان خانم گلی شده برای تیم ملی زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان انتخاب شده است.

موسوی افزود: همچنین خانم مرضیه توفیقی‌نسب به همراه بازیکنانی از سایر استان‌ها به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شده که این اردو از روز ۷ تیرماه تا ۱۵ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president