آوای جنوب

دشمنی با سپاه از سال ۷۶ اوج گرفت/در دولت اصلاحات بیشترین جفاها در حق سپاه و بسیج شد

برای سپاه همین بس که معمار کبیر انقلاب اسلامی ماندن انقلاب را در بودن سپاه تفسیر و تعبیر می‌کنند

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت: دشمنی با سپاه از سال ۷۶ اوج گرفت.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد عصر امروز در تماس تلفنی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ نظام و انقلاب در همه برهه‌ها بوده و امام و رهبری بهترین تعابیر را برای این نهاد مقدس مردمی به کار برده‌اند، اظهار کرد: برای سپاه همین بس که معمار کبیر انقلاب اسلامی ماندن انقلاب را در بودن سپاه تفسیر و تعبیر می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنی با سپاه به این دلیل است که چشم امید مردم در همه برهه‌ها و بحران‌ها به سپاه بوده و امروز دشمن بیش از هرچیز از سپاه ترس و وحشت دارد.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی از حضور سپاه در کنار مردم در همه عرصه‌ها یاد کرد و افزود: دشمنان وقتی می‌بینند که سپاه نقطه اطمینان کشور است و مردم به این نهاد انقلابی برای مقابله با استکبار خارجی و بدخواهان داخلی چشم دوخته‌اند به هر بهانه‌ای سپاه و بسیج را مورد هدف قرار می‌دهند.

این فعال سیاسی با انتقاد شدید از رویکردی که برخی از مطبوعات زنجیره‌ای برای آغاز دور جدید هجمه علیه سپاه آغاز کرده‌اند نقطه اوج این هجمه‌ها را از سال ۷۶ دانست و متذکر شد: پروژه‌ای که از سال ۷۶ تا ۸۳ دنبال می‌شد، امروز هم در حال بازسازی است، اما این‌ها کور خوانده‌اند که بتوانند نهاد محبوب و مورد اعتماد و اطمینان مردم را تخریب کنند.

خورشیدی‌آزاد از شیطنت‌هایی که همزمان با برگزاری رزمایش حضرت رسول (ص) در کشور توسط عده‌ای صورت گرفت سخن به میان آورد و متذکر شد: امروز هم با چاپ مطلبی در یکی از سایت‌های خود به نحوی دیگر سپاه را مورد هجمه قرار دادند، در حالی که بیش از هر چیز ماهیت خود را برملا می‌سازند.

وی، سپاه را در هر زمان و در دوره‌های مختلف یاور و کمک‌کار دولت دانست و توضیح داد: با اینکه در دولت اصلاحات بیشترین جفاها در حق سپاه و بسیج شد، اما فرزندان رشید انقلاب و سربازان اسلام و رهبری برای حفظ وحدت مظلومانه در کنار دولت‌ها ماندند و بیشترین خدمات را در بحث سازندگی به کشور کردند.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی، نقطه شروع و استارت سازندگی در کشور را مدیون فعالیت سپاه در کشور دانست و یادآور شد: با همه انتقادی که به آقای هاشمی رفسنجانی داریم، اما یک اقدام خوب وی در دوره ریاست‌جمهوری اعتماد به سپاه برای سازندگی کشور بود.

خورشیدی‌آزاد در پایان تصریح کرد: ۸۸ درصد پروژه‌های سازندگی در کشور را در آن دوره سپاه انجام داد و در هر ماه ۵ پروژه بزرگ عمرانی در کشور را سپاه به سرانجام رساند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president