آوای جنوب

دست مدیرانی را که در روستاها مشغول توزیع بن خرید کالا برای رای هستند، قطع خواهیم کرد/ قشقایی‌ها را فقط در زمان انتخابات می‌بینید و بس/ این مردم از حاکمیت فامیلی به ستوه آمده‌اند

ی گویند همسایه های من از هر ۱۰ نفر ۸ قشقایی هستند خوب بفرما و بگو چند مدیر قشقایی را بر سر کار گذاشته‌اید، آیا فقط قشقایی هاباید در زمان رای دیده شوند،

به گزارش آوای جنوب، عصر امروز سید قدرت الله حسینی بحرینی در اجتماع سادات شاه زینعلی که در تالار قصر سفید گچساران به میزبانی سید ناصر حسینی برگزار شد، گفت: من هم یک فرهنگی هستم.

وی با بیان اینکه این سادات در هشت سال دفاع مقدس جوانان خود را تقدیم کرده است، ابرازکرد: خیلی ها باور نمی کردند به دعوت سادات این حماسه رخ دهد.

حسینی با اشاره به اینکه این اجتماع متشکل از جوانان است ، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما در حالی شکل گرفت که دنیا را مبهوت و غرب و شرق را به لزره درآورد.
این کاندیدای یادهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت افزود: در طول این چهل سال دشمنان این انقلاب به جز چند کشور کوچک همه دشمن هستند و در طول این چند سال انواع توطئه ها را به کار بردند تا این انقلاب را ناکام کنند.

حسینی عنوان کرد: علی‌رغم همه هزینه‌ها و رسانه ها یی که در دست داشتند باید گفت جمهوری اسلامی نه تنها ساقط نشد بلکه با اقتدارتر توانست دولت های کوچکی تشکیل دهد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی روز به روز مقتدرتر و بانشاط تر به پیش می‌رود و اگر مشکلاتی که هست بخشی از این مشکلات به کانون قدرت و دولت باز می گردد و این گونه نیست که همه مشکلات ما غربی‌ها و دشمنان هستند.
حسینی با بیان اینکه انها اعلام کردند که تمامی مشکلات ما از جمله آب به برجام بستگی دارد، گفت: برجام برای این کشور غرور آفرین نبود بلکه عزت ایران را مخدوش کرد که عده ای باید پاسخگوی این مسئله باشند.

حسینی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: برخی از جوانان به دلیل گرانی بنزین اعتراض کردند و باید گفت که این اعتراض کنندگان از اغتشاشگران نبودند آنها بر علیه بیکاری اعتراض داشتند.

وی گفت:کسانی که در این قضایای برجام دخیل بودند باید پاسخ بدهند ،در قضیه اخیر گرانی بنزین که جماعتی در شهرهای مختلف به خیابان ها ریختند همه کسانی که به خیابان ها امدند اغتضاشگر و توطئه گر نبودند و اینها مشکل داشتند و دردها داشتند.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس در حوزه گچساران و باشت با طرح پرسشی گفت: اچرا این معترضین به بانک ها حمله کردندو چرا به پارک ها حمله نکردند که دلایل روشن است و همین کسانی که اکثر در پارک ها به دلیل بیکار ی قدم می زدند، ریختند و بانک ها را آتش زدند پرا که بانک ها را نمود چپاول می داند و ۴۰سال گفتیم بانکداری اسلامی اما هنوز که هنوز است بانکداری در مملکت ما یعنی همان ربا خواری و همه به نحوی با بانک ها سرو کار دارید و اگر اقساطی هم عقب بیافتد پدر ملت را در می اورند.

حسینی پور گفت:لذا حمله به بانک ها یعنی حمله به سرمایه داران،حمله به رانت خواران حمله به ویزه خواران و بنابراین وقتی می بینمی که عدالت اجرا نمی شود و مردم بی عدالتی می بینند و اجحاف و بی سروسامانی و فاصله طبقاتی را می بینند به شکلی باید تخلیه شوند چرا که فشار زیادی را متحمل می شوند و نباید همه را توطئه گر و اخلاگر نامید.

وی تصریح کرد:این همه جوان تحصیلکرده داریم و در برخی خانواده ها ۷نفر تحصیلکرده بیکار دارند و در هیچ جای دینا نخواهیم ددی که یک فرد تحصیلکرده نسبت به مدرکش اینهمه بی تفاوت و بد بین باشد تا جایی که وقتی می بیند که این مدرکش فاقد ارزش است ،مدرکش را می سوزاند.

حسینی پور در ادامه تصریح کرد: این همه حضور و این همه شور و هیجان که عاشق چشم و ابروی بنده که نیستند اما می دانند که بنده روحا و فکرا دنبال عدالت بوده و هستم و خداوند همه ما را فطرتا طالب عدالت خلق کرده است و بنده در زمان مسئولیت هایم به عمل اثبات کردم و هم و غم بنده ضعفا و مستضعفین بوده و هست و به دنبال اجرای عدالت بوده ام.

وی اظهارکرد:مشاهده می‌کنم که در کنار ما بکار‌گیری های فله ای و هدفمندی وجود دارد ،پس چرا با این افراد قرارداد نمی بندید و چرا بیمه نمی شوند و چرا تکلیفشان را روشن نمی کنید در حالی که درب خانه ها می روید و وعده اشتغال می دهید و به نوعی مردم را فریب می دهند پس دغل و فریب کاری تا کی؟،بعد هم در جلسات می نشینند که فلانی دو شاخ ملخ را از هم جدا نمی کند

حسینی افزود:بله ،اگر بحث بی عدالتی،رانت خواری،ویزه خواری و اگر بحث از حاکمیت فاملی باشد و اگر بحث از بی توجهی آحاد مردم باشد بنده دو شاخ ملخ را در این قضیه نمی توانم از ههم جدا کنم چرا که اعتقاد ندارم و این انقلاب برای مستضعفین و محرومین است و ثروتمندان اهل انقلاب نبودند و این دولت فشل و پیر که این همه مشکلات را برای این مملکت بوجود آورده است مسیر انقلاب را فرامو ش کرده اند و فکر و دلشان هم جای دیگری است.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:چندی پیش خدمت عزیزی بودیم که فرمود پس از اوجگیری اعتراضات در بحث بنزین ۸نفر از وزار حسابهایشان را تخلیه کردند،که کمترین ۸۰۰میلیارد تومان بود که بادی گفت پیش بابایشان اوردند؟؟، این موارد غیر دزدی و رانت و خیانت است؟

وی افزود: وقتی که کسانی می خواستند ۱۰۰روزه مشکلات اقتصادی مملکت را حل کند ملت را به این روزکشاند و جیب خالی مردم را شاهد هستیم که باید گفت ۱۰۰پیشکش و قیمت ها را ۱۰برابر و بیشتر هم نکنید،و اگر فقط دزدی های برادر رئیس جمهور و دزدی های برادر معاون اول را برمی گرداندبه خزانه و بیت المال پس نیاز نبود که بنزین گران شود،پس دزدی کردید و خیانت کردید و خائن هستید و مگر م یتوانید انکار کنید؟

حسینی پور تصریح کرد:اخیرا هم بحث انتخابات زود رس در بحث ریاست جمهور ی را مطرح کردند که این اوضاع نابسامانی را که تعمدا بوجود اوردند با فرار رو به جلو می خواهند از این معضل رها شوند که باید گفت اینجنین نیست و باید بمانید و پاسخ بدهید و باید اعلام کنید که فاسد و خائن هستید و خیانت شما اظهر من الشمس است

نماینده گچساران و باشت در دور هشتم مجلس ادامه داد:سوال ما این است که چرا به ملت آدرس غلط می دهند چرا تنها از برجام حرف می زنند و چرا از غرب و امریکا دم می زنند ،مشکلات ما همه از برجام نبوده ات و این همه رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کرداندکه انگار با دیوار صحبت کرده اند و نمی خواهید مشکلات ملت را حل کنید که برخی توان ندارید و برخی هم ملت را ناراضی کرده اید و هنور هم دست بردار نیستید

وی افزود:نمی دانم این ملت جرمشان چیست؟ والله که خیانات شما از خیانت شاهان عیاش و کیاس قاجار بیشتر و و بدتر و شدیدتر است،ما هم افتخار می کنیم که معمار اقتصاد داشته باشیم بنده می خواهم معلمی حرف بزنم،حالا که فوق لیسانسه ها شدند دکترا و معمار پس باشد،پرفسورها بروند خانه هایشان بنشیند

حسینی با بیان اینکه ما معمار داریم برای نمونه یک زمین به آن می‌دهیم که ساختمانی را بسازد و وقتی که یک زلزله هفت ریشتری بیاید و این ساختمان تخریب نشود این کار معمار ما درست است

وی ادامه داد: قرار بود که انتخابات استانی برگزار شود آیا کسی به این مردم بها داد اما تا وقتی که این موضوع رخ نداد خانه به خانه برای جمع آوری رای می‌گردند و التماس می‌کنند که آنها را دعوت کنند
حسینی ابراز کرد: خدا را شاکرم که به زور به خانه کسی نرفته‌ام و با دعوت اشخاص حضور یافتم.

وی عنوان کرد: وضع تغییر خواهد کرد و آقایان از امروز باید بدانند و فاتحه خود را بخوانند وبه آن مدیرانی که بعضاً در بین خانواده ها بن خرید کالا توزیع می‌کنید به آنها می‌گوییم که دست شما را قطع خواهیم کرد چرا که از پول بیت المال بن توزیع می‌کنید و رای می‌خرید

حسینی افزود: مردم بیدار شدند و دیگر این گونه رای نمی‌دهند، این مردم عاشق چشم و ابروی من نیستند و ینها از شما خسته شده اند

وی افزود:برخی ها در شعارهایی در این همایش نوشته اند پایان بی عدالتی که بنده هم استقبال می کنیم و قول می دهیم که برای اجرای عدالت از تمام وجود مایه بگذاریم،این تیم اقتصادی که ملت را فلج کرده است و مملکت را به قهقرا کشانده است مگر چه کسانی هستند که از زمان وزارت آقایان دژپسند و پوررمحمدی و این سخنگویی که خدا لعنتش کند همین محمد باقر نوبخت با اقای سیف خائن و همتی ،شما دستتان در یک کاسه بوده است و حالا می خواهید فرار کنید؟
وی با بیان اینکه این مردم از بی عدالتی خسته شده اند؛ این مردم از حاکمیت فامیلی خسته شده اند بعد از دوشاخ ملخ می‌گویند.

وی تصریح کرد:بخش دیگری از سخنانم با این مداحان و ثناگویان و نوکرصفتان است که باید گفت فکر آبرویتان را هم نمی کنید و دور از عزت در زندگیتان نمی خواهید و به بن و ریشه خودتان هم فکر نمی کنید و فکر می کنیم همیشه این فضا و این افرادی که ملت را بدبخت کرده اند سکاندار خواهند بود و بای در برابر مردم خجالت بکشید.

حسینی ادامه داد: این دولت فشل و پیر که این همه مشکل به وجود آورده راه و مسیر را اشتباه رفته اند.

وی ادامه داد: وقتی برادر آقای رئیس جمهور که اینگونه صحبت کرد و قرار شد ۱۰۰ روزه مشکلات را حل کند باید گفت۱۰۰ روز پیش کش؛ اگر تنها دزدی‌های برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول به مردم برگردد ما مشکلی نداریم.

حسینی با بیان اینکه این دولت باید بماند و اعلام کند که خیانت کرده اید و فاسد هستید، گفت: من نمی دانم جرم این ملت چیست والله خیانت این دولت بدتر از شاهان است.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس در حوزه گچسارن و باشت عنوان کرد: مردم تشخیص می دهند و فرق بین معمار واقعی و قلابی را می‌دانند.

حسینی بیان کرد: ناراحتی مردم از شما از برخوردهای متکبرانه و بی‌عدالتی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه هر جایی ما را دعوت کردند شبانه به آنجا هجوم بردید و آنها را تحت فشار گذاشتید، ابراز کرد: این تیم اقتصادی خائن که مملکت را فلج کرده است من نمی دانم با چه رویی با مردم رودررو می شوند.

حسینی اظهار کرد: در دوران ریاست جمهوری از جهنم گفتن اما شما ملت را به جهنم بردید.

وی ادامه داد: می گویند از لاستیک سازی بگو که باید گفت لاستیک سازی وجود ندارد؛ می گویند از سینما بگویم که همه بهتر می دانند.

حسینی خاطرنشان کرد: می گویند همسایه های من از هر ۱۰ نفر ۸ قشقایی هستند خوب بفرما و بگو چند مدیر قشقایی را بر سر کار گذاشته‌اید،
آیا فقط قشقایی هاباید در زمان رای دیده شوند، ما عدالت داشتیم که با وجودی که به بنده رای نداده بودند ۶مدیر قشقایی گذاشتم و بنده اصلا قومیت نمی شناسم و دلیل این است که در دوره ما ۸نفر از بهترین نیروهای بنده در حوزه بویراحمد که مخالف بنده بودند در بهترین پست ها مشغول شدند.

وی افزود: وعده ما سوم اسفند و برگزاری جشن پیروزی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president