آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه

در صورت استانی شدن انتخابات نتیجه دلخواه از آن اصولگرایان خواهد بود

اصولگرایان در حال بازسازی و نزدیکی بیشتر به هم بوده و خبرهای خوشی از آن حوزه نیز در آینده و…

دانشیدبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرهای خوشی از جریان اصولگرایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در راه است.

آوای جنوب؛

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در پاسخ به این سئوال که پس از رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی و جانشینی آیت‌الله موحدی‌کرمانی تشکیلات جامعه روحانیت مبارز تهران با چه رویکردی جریان اصولگرایی در کشور را هدایت خواهد کرد، اظهار داشت: هر دو شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی و موحدی کرمانی شباهت‌های زیادی به هم دارند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر دوی این بزرگواران دارای متانت و البته وزانت خاصی بوده و هستند و هر چه را که در مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی مشاهده می‌کردیم امروز در وجود آیت‌الله موحدی به همان اندازه وجود دارد.

دانشی از تشکیلات جامعه روحانیت مبارز تهرن و جامعه مدرسین به عنوان دو تشکل روحانی با قدمت و خوشنام نام برد که در طول تاریخ انقلاب و مبارزات قبل از انقلاب اعضای آن از سابقون بوده و آیت‌الله موحدی کرمانی یکی از مبارزان و یاران صدیق امام و رهبری در همه دوران بوده است.

وی به اخبار شنیده شده در خصوص رویکرد جدید جامعه روحانیت مبارز تهران برای ایجاد وحدت حداکثری در میان جریان اصولگرایی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله موحدی کرمانی با عزمی راسخ و برنامه مدون وارد میدان شده‌اند و حتم داریم که جریان اصولگرایی با وجود چنین شخصیت‌هایی در آینده موفقیت‌های بیشتری را به خود خواهد دید.

دانشی با بیان اینکه حرف زدن از انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار زود است و نباید از هم اکنون فضای جامعه را به جای کار و خدمت به سوی انتخابات سوق دهیم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انتخاباتی در موعد مقرر خود انجام می‌شود.

وی در خصوص استانی شدن انتخابات و پیش‌بینی موفقیت‌های جریانات سیاسی در این نوع از انتخابات تأکید کرد: شک نکنید در صورت استانی شدن انتخابات نتیجه دلخواه از آن اصولگرایان خواهد بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که عده‌ای معتقدند در برخی از حوزه‌های انتخابیه استان بخت و اقبال با اصلاح‌طلبان بیشتر خواهد بود، تصریح کرد: در همان جا هم که برخی چنین فکری می‌کنند اصولگرایان در حال بازسازی و نزدیکی بیشتر به هم بوده و خبرهای خوشی از آن حوزه نیز در آینده و در موقع مقرر به گوش شما خواهد رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president