آوای جنوب

درخشش دوباره برادران محقق/ممیرو راهی جشنواره فجر شد

پس از درخشش هادی محقق در کره جنوبی این بار افتخاری دیگر نصیب هنرمندان استان کهگیلویه وبویراحمد شد و فیلم” ممیرو” ساخته برادران محقق به بخش هنر و تجربه فیلم فجر راه پیدا کرد.

آوای جنوب؛
فیلم بلند «ممیرو» به تهیه‌کنندگی(رضا محقق، مجید برزگر) و کارگردانی هادی محقق که در بخش اصلی بیستمین دوره جشنواره جهانی پوسان به عنوان نماینده سینمای ایران حضور یافت. اینبار با درخششی دوباره به عنوان راه یافته قطعی به جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

درخشش دوباره برادران محقق/ممیرو راهی جشنواره فجر شد

این فیلم دومین اثر هادی محقق پس از «او خوب سنگ می زند» است که توانسته بود در جشنواره‌ های مختلف جهانی به نمایش درآید و در بخش بین‌الملل بیست و هفتمین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان نیز جایزه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را ازآن خود کرد.
فیلم سینمایی «ممیرو» با سبکی متفاوت و نگاهی تازه داستان تنهایی‌ ایاز ، پیرمرد واخورده از زندگی پر مشقت خود را روایت می‌کند که بعد از اتفاقی مهیب در زندگی، با نوه خود روزگار می‌گذراند و خود را مسبب همه اتفاقات می‌داند.
رضا محقق تهیه کننده ی این فیلم در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد ضمن تایید این خبر اعلام کرد که این فیلم بطور قطعی برای حضور در این جشنواره ی مهم انتخاب شده است و بطور حتم یکی از برترین های این جشنواره خواهد بود.

درخشش دوباره برادران محقق/ممیرو راهی جشنواره فجر شد

رضا محقق کسب این افتخار را برای  شهرستان کهگیلویه  و همچنین استان بسیار ارزشمند دانسته و خواستار توجه بیشتر مسئولین به استعدادهای نهفته این استان شد.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هادی محقق. مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا. تدوین: مجید برزگر. طراح صحنه و لباس: حسین قزلباش. طرح چهره پردازی: پدرام زرگر. صدابردار: علی عدالت دوست. طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی. مدیر تولید: حامد غلامی. دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هادی دیباجی منشی صحنه: آزاده فیروزبخت. دستیار تدوین: حمیدرضا برزگر. طراح گرافیک: طاها ذاکر. طراح جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی. عکاس: سعیده شریفی. بازیگران: یداله شادمانی. میثم فرهومند. فاطمه بهادر. پریسا واصلی. مهیار آب روان. منوچهر اشکویی. طلوع جهانبازی. تهیه کنندگان:سید رضا محقق. مجید برزگر

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. r گفت:

    تنها چیزیکه در این استان عمدا فراموش شده هنر هست.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president