آوای جنوب

درخشش بانوان رزمی‌کار کهگیلویه‌ و بویراحمد در مسابقات کشوری

۱۳۹۳۱۲۱۹۰۰۰۳۶۲_PhotoAمدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوان رزمی‌کار استان در مسابقات کشوری کیک بوکسینگ موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شدند.

آوای جنوب؛

جهانبخش ایزدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، به موفقیت بانوان رزمی‌کار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: بانوان رزمی‌کار استان سبک اسپورت فول کنتاکت رشته کیک بوکسینگ در مسابقات کشوری خوش درخشیدند و موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مسابقات به میزبانی استان مازندران و با حضور استان‌های لرستان، تهران، قزوین، قم، گیلان، سمنان، ساری، تبریز و کهگیلویه و بویراحمد در سه رده‌ سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که بانوان رزمی‌کار استان موفق به کسب ۱۰ مدال در این مسابقات شدند.

وی تصریح کرد: بانوی رزمی‌کار شقایق بهزادی در رده‌ سنی جوانان موفق به کسب مدال نقره شد و عنوان دومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

این مسئول تصریح کرد: در رده‌ سنی بزرگسالان زهره محمدی، حدیث فاتحی و زهرا حیدری مدال طلا کسب کردند و خانم‌ها آزیتا حکمتی، فاطمه فاتحی به مقام دوم دست پیدا کردند، ضمن اینکه طیبه حبیبی، منیژه علفی و خدیجه حکمتی موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

ایزدپور ادامه داد: در جریان این سری از مسابقات غزل بازرگان بانوی رزمی کار استان به عنوان بهترین فایتر فنی این مسابقات انتخاب شد.

به گزارش فارس، در این مسابقات که به میزبانی مازندران برگزار شد در بخش تیمی، تیم‌های مازندران، تهران و قزوین مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president