آوای جنوب

دختران کهگیلویه و بویراحمدی در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال

فوتبال بانوانرئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از حضور دختران هم‌استانی در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه دختران کهگیلویه و بویراحمدی در رشته فوتسال و فوتبال درخشش بیشتری نسبت به پسران داشته‌اند، اظهار کرد: در چندین ماه گذشته و در طول سال جاری تعداد ۷ تا ۸ بازیکن دختر هم‌استانی در اردوی تیم‌های ملی فوتبال حضور داشته‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم اینکه امکانات‌ و زیرساخت‌های اندکی برای فعالیت بانوان هم‌استانی وجود دارد اما آن‌ها به درخشش خود در سطح ملی کماکان ادامه می‌دهند.

این مسئول گفت: در استان و به خصوص در شهر یاسوج یک وجب مکان و فضای اختصاصی برای تمرین و مسابقات دختران در رشته‌های فوتبال و فوتسال وجود ندارد.

وی بیان کرد: اما با این همه سختی کار آن‌ها با پشتکار مثال‌زدنی پله‌های ترقی را طی می‌کنند و بازیکنانی از استان وجود دارند که در تیم ملی بانوان به افتخار خانم گلی آسیا هم دست یافته‌اند.

موسوی به آخرین موفقیت دختران هم استانی در تیم‌‌های ملی اشاره کرد و گفت: در آخرین موفقیت خانم‌ها ناهید علیزاده و بیتا طاهری‌پور به اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال فوتبال کشور دعوت شده‌اند.

این مسئول گفت: اردوی تیم ملی دختران تا ۱۵ دی‌ماه در کمپ تیم‌های ملی فوتبال و زیر نظر مربیان تمی ملی برگزار می‌شود و سپس گزینش نهایی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا صورت می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president