آوای جنوب

دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران:باید جوانان را به احزاب و تشکل‌های سیاسی جذب کنیم

۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۴۷۰دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران گفت: فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی باید در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی باشد.

آوای جنوب؛

عزیزالله رحمانی‌اصل پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندار گچساران با تشکل‌های سیاسی و مردم نهاد این شهرستان با تبریک میلاد مسعود پیامبر خدا(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: رشد و بالندگی یک جامعه در گرو تنوع افراد و وجود سلایق مختلف است.

وی با بیان اینکه وجود سلایق مختلف سبب رشد و پیشرفت یک جامعه می‌شود، افزود: البته وجود سلایق سیاسی مختلف در جامعه نباید در راستای تضعیف و براندازی نظام باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران بر توجه به احزاب و تشکل‌های سیاسی در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: ما به عنوان یک حزب فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نیز داریم و حتی فعالیت‌های مذهبی ما بیشتر از دیگر فعالیت‌ها است.

رحمانی‌اصل با تأکید بر اینکه احزاب و تشکل‌های سیاسی باید فعال باشند، عنوان کرد: تشکل‌های سیاسی باید بتوانند جوانان را به خود جذب کنند و به آن‌ها در زمینه‌های مذهبی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آموزش دهد.

وی تصریح کرد: خیلی از جوانان ما متأسفانه نمی‌دانند که ریشه داعش که مصیبتی برای جهان اسلام بوده، چیست و از کجا آمده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران افزود: باید جوانان را به احزاب و تشکل‌های سیاسی جذب کنیم و به آن‌ها مسائل سیاسی و اجتماعی روز جهان را آموزش و ارائه دهیم تا این جوانان سطح آگاهی‌های خود را افزایش دهند.

رحمانی‌اصل با تأکید بر اینکه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی باید در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، بیان کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی باید نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنند.

وی با انتقاد از اینکه احزاب و تشکل‌های سیاسی در کشور مورد حمایت مالی قرار نمی‌گیرند، خاطرنشان کرد: همه ساله وزارت کشور از اختصاص بودجه برای احزاب صحبت می‌کند ولی ما تاکنون این بودجه را ندیده‌ایم.

رحمانی‌اصل گفت: گاهی اوقات ما می‌خواهیم جلساتی را برگزار کنیم ولی مشکل کمبود اعتبار داریم.

وی تأکید کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی باید تقویت شوند تا بتوانند جوانان را به خود جذب کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president