آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان: ادعا یا واقعیت شعار اعتدال و تدبیر در ۱۶ آذر محک خورد

کسانی که دائم سنگ آزادی بیان و تحمل مخالف را به سینه می‌زدند و با آن کاسبی می‌کردند، ماهیت خود را در ۱۶ آذر به نمایش گذاشتند

دانشیدبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از موضع دولت یازدهم در خصوص شعار تدبیر و اعتدال در ۱۶ آذر امسال برای همه روشن و آشکار شد.

آوای جنوب؛

سیدعلی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج به بیان تفاوت ۱۶ آذر امسال با همه ۱۶ آذرهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: کیست که نداند ۱۶ آذری استثنایی را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: از این جهت استثنایی بود که ۱۶ آذری امنیتی و کاملا دولتی را پشت سر گذاشتیم.

وی رویکرد دولت در ۱۶ آذر امسال را در تضاد ۱۸۰ درجه‌ای با شعار تدبیر و اعتدال دانست و گفت: کسانی که دائم سنگ آزادی بیان و تحمل مخالف را به سینه می‌زدند و با آن کاسبی می‌کردند، ماهیت خود را در ۱۶ آذر به نمایش گذاشتند.

دانشی این عملکرد دولت را توفیقی برای شناخت چهره واقعی پنهان‌شده پشت نقاب اعتدال دانست و گفت: در ۱۶ آذر امسال بر خلاف همه سال‌های گذشته، با جنبش دانشجویی و محور بودن این جنبش در روز دانشجو بازی شد و به نوعی جنبش دانشجویی را با این کار به سخره گرفتند.

وی عدم اجازه به افراد موجه و انقلابی و ارزشی برای بیان دیدگاهشان در دانشگاه را عملکردی نامناسب در کارنامه دولت دانست و گفت: تحلیلگران باید علت این ترس و دلهره دولت را موشکافی کنند که چرا فضای روز دانشجو را این‌گونه امنیتی کردند که عملا دانشجویان و تشکل‌ها نقشی در برگزاری مراسم این روز ملی نداشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president