آوای جنوب

دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد

۱۳۹۴۰۱۱۹۰۰۰۴۱۶_PhotoAدبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران طی حکمی توسط مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز آیین معارفه دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

امین محمدی در حاشیه این آیین با اشاره به نقش نظام مشارکت در صنعت نفت، اظهار کرد: امروز نقش نیروهای انسانی شایسته، خلاق، توانمند و کارآفرین در موفقیت‌ سازمان‌های برتر امری انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه از جمله موفق‌ترین سیستم‌های جدید مدیریتی در جهان امروز، نظام مشارکت است، تصریح کرد: اجرای نظام مشارکت کشورها علاوه‌ بر افزایش بهره‌وری و کیفیت، نقش مهمی در جهت تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در صنعت نفت کشور دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اجرای نظام مشارکت را راهکاری مهم در راستای خودکفایی ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ضمن تقدیر از زحمات عبدالرسول رضایی دبیر سابق نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان، گفت: امید است این مدیر باتجربه نیز در انجام امور آینده نیز همچنان همکاری مطلوبی در این راستا با علی نارکی دبیر جدید نظام پیشنهادات داشته باشد.

علی نارکی، دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه این آیین، عنوان کرد: سعی ما بر این است که در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، بتوانیم در نظام مشارکت و در کنار هم نگاه ویژه‌ای به آینده صنعت نفت گچساران داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش منابع انسانی در موفقیت کشورها، افزود: در دنیای امروز هر شرکتی که توجه خاصی به منابع انسانی داشته نیز به موفقیت و پویایی رسیده است که در این راستا نیز سعی ما بر این بوده که با تاکید بر این مقوله ارزشمند بتوانیم سازمانی پویا تشکیل دهیم.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم انتصاب علی نارکی به عنوان دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران توسط امین محمدی مدیرعامل این شرکت ابلاغ و از زحمات عبدالرسول رضایی دبیر سابق نیز تقدیر شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president