آوای جنوب

داور گچسارانی قاضی دیدار حساس ذوب‌آهن – ملوان در لیگ برتر فوتبال

راهیرییس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داور کهگیلویه و بویراحمدی قاضی دیدار حساس ذوب‌آهن و ملوان در لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی با اشاره به موفقیت‌های داوران کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال کشور گفت: این موفقیت‌ها همچنان تداوم دارد و داوران ما به درجه‌ای از رشد و شکوفایی در فوتبال رسیده‌اند که بتوانند مهم‌ترین دیدارهای فوتبال کشور را قضاوت کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد لازمه موفقیت در عرصه داوری را دانش قوی داوری فوتبال و همچنین آمادگی بدنی در سطح بالا ذکر کرد و گفت: البته یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که یک داور باید داشته باشد پرهیز از حاشیه در فوتبال است.

موسوی گفت: داوران فوتبال ما هر سه خصوصیت و صفت را با هم دارند اما توصیه ما به داوران جوان‌تر این است که هرگز وارد حاشیه نشوند.

این مسئول گفت: در رده فوتسال هم موفقیت‌های خوبی در داوری‌ها داشته‌‌ایم و امیدواریم که این موفقیت در داوری فوتبال و فوتسال بانوان نیز تسری پیدا کند.

وی افزود: اکنون در فوتبال بانوان، استان ما در کشور شناخته شده است و همواره تعدادی از آن‌ها به اردوی تیم‌های ملی دعوت می‌شوند که این موفقیت‌ها باید در داوری هم رشد و شکوفایی پیدا کند.

موسوی به آخرین موفقیت داوران هم استانی اشاره کرد و گفت: محمد راهی داور کهگیلویه و بویراحمدی در هفته بیست و نهم فوتبال کشور و در دیدار حساس ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی حضور خواهد داشت.

وی گفت: این بازی روز یک‌شنبه ۲۰ آبان در فولادشهر به داوری علیرضا فغانی و کمک‌های محمد راهی و محمدرضا منصوری برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president