آوای جنوب

داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در کلاس یک روزه توجیه شدند

کلاس توجیهی یک روزه داوران کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار شد.

آوای جنوب؛

در این دوره توجیهی که داوران فوتبال از سراسر استان اعم از داوران وسط و کمک داوران و نمایندگان و ناظران حضور داشتند موضوعات روز داوری و مشکلات داوران استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در این دوره یک روزه، خداداد افشاریان پیشکسوت داوری فوتبال و داور بین‌المللی فوتبال کشور در سال‌های گذشته با بیان اینکه امروزه داوران برای ارتقای سطح خود باید بیش از هر زمان مطالعه را مد نظر قرار دهند، افزود: داوران بدون مطالعه و آموختن دانش روز داوری فوتبال هرگز به خواسته خود برای ارتقا در سطح فوتبال کشور نخواهند رسید.

این کارشناس برجسته داوری فوتبال کشور ادامه داد: از دیگر ملزومات برای موفقیت در این راه حفظ آمادگی بدنی است که داور باید در هر شرایطی آن را حفظ کند.

پرهیز از حواشی فوتبال از دیگر گوشزدهای این داور بین‌المللی فوتبال کشورمان بود که از آن به عنوان آفت در فوتبال یاد کرد و گفت: بدون پرداختن به حواشی است که داوران جوان می‌توانند کار خود را در کمال آرامش انجام دهند.

در این دوره یک روزه اسماعیل افشون رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نیز طی سخنانی از داوران خواست تا برای مسابقات استانی با حفظ آمادگی وارد گود شده و با امید به آینده اجازه ندهند مشکلات گذشته در کار آن‌ها خللی ایجاد کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president