آوای جنوب

تاکید مدیرکل ارشاد استان:

دامن زدن رسانه ها به مسائل قومی برای جامعه سم است

باید با یک دید کلی و جمعی فرقی بین خبرنگار فعال و غیرفعال برای بهتر دیده شدن خدمات این خبرنگاران ایجاد شود

دهبانییاسوج – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دامن زدن رسانه ها به مسائل قومی و منطقه ای را برای جامعه سم دانست.

آوای جنوب؛

رضا دهبانی پور بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با رسانه های استان افزود: برخی حساسیت های قومی و منطقه ای در این استان وجود دارد که رسانه های نباید به آن دامن بزنند.

وی این مسائل را مخل توسعه دانست و اظهار داشت: رسانه های استان نقش مهمی در ایجاد همبستگی دارند و به همان میزان می توانند نقش تخریب گری هم داشته باشند.

دهبانی پور با بیان اینکه رسانه ها هم می توانند آرامش جامعه را حفظ کنند و هم جامعه را آشفته نمایند، بیان داشت: جامعه نیازمند زندگی سالم همراه با آرامش و بدون حاشیه دارد و رسانه ها باید این شرایط را فراهم آورند.

وی تاکید کرد: تجاوز به حریم انسانها، ندیدن مصلحت های عمومی جامعه، عدم توجه به قدر و منزلت انسانهایی که صادقانه کار می کنند و تخریب مسئولان از جمله مسائلی است که رسانه ها باید آن را نفی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه باید حاشیه هارا زدود و فرهنگ پرسشگری و پاسخگویی را نهادینه کرد، اظهار داشت: در برخی از مواقع انعکاس برخی خبرهای کذب خود عاملی بر کمتر توسعه یافتگی در جامعه است.

دهبانی پور تاکید کرد: امروز نیاز توسعه استان هم افزایی و همدلی رسانه ها برای پیشبرد ظرفیت های استان است.

وی همچنین بر رفع مشکلات رسانه های استان تاکید کرد و گفت: در این زمینه نشستهای تخصصی با رسانه های مجازی و مکتوب به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

دهبانی پور تلاش در چارچوب قانون و ساماندهی مطبوعات و خبرنگاران را از وظایف ذاتی مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و افزود: باید با یک دید کلی و جمعی فرقی بین خبرنگار فعال و غیرفعال برای بهتر دیده شدن خدمات این خبرنگاران ایجاد شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president