آوای جنوب

خوابی که اشتباه از آب درآمد /فولادنوین اهواز ۵ – نفت و گازگچساران ۱

به گزارش آوای جنوب از اهواز ، عصر امروز و در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور ۱۲ بازی برگزار شد که سنگین‌ترین شکست این بازی‌ها مربوط به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بود.

اهواز /آوای جنوب

در این بازی تیم نفت و گاز با شکست ۵ بر یک مقابل رقیب اهوازی خود بدترین نتیجه هفته یازدهم را در لیگ دسته اول فوتبال کشور رقم زد.

خبرنگار ما در اهواز نوشته است:
چهارشنبه ۳ دی ۹۳ – ساعت ۱۴:۱۵
فولادنوین اهواز ۵ – نفت و گاز گچساران ۱
گل ها: امیر ذلیکانی (۳۳-۳۷ و ۴۵- پنالتی) حسن بیت سعید (۷۴) علی اصغر عاشوری (۸۵- پنالتی) برای فولادنوین – اسماعیل هاشمی (۲۱) برای نفت و گاز
داور: علیرضا فغانی
کمک ها: مهدی الوندی و حمیدرضا رحیمی
اخطار: عبدالله ناصری (فولادنوین) نبی الله اسدی و محمدرضا زینال خیری (نفت و گاز)
تماشاگر: هزار نفر

فولادنوین اهواز: ابوالفضل بهادرانی، رضا مرادی، حسن بیت سعید (۸۷- هادی امینی)، عقیل کعبی، ادریس کوچکی، عبدالله ناصری، میثم شاه مکوندزاده، علی اصغر عاشوری، حسین شنانی (۸۵- مجتبی جادری)، رضا حاتمی و امیر ذلیکانی (۷۵- فخرالدین شهرویی).
سرمربی: کورش موسوی

نفت و گاز گچساران: محمدحسین هوشیار، ابراهیم ابرقویی نژاد، حمید اصغری، هادی رکابی، احسان کیانی، محمدرضا زینال خیری (۶۸- حامد امیرخانی)، نبی الله اسدی (۷۷- سهیل صالحی)، اسماعیل هاشمی، علی رعیت (۵۷- مهران غریبی)، امیر خدامرادی و افشین دانشیان.
سرمربی: عباس چمنیان

نگاه کلی:
فولادنوین اهواز در یک بازی یکطرفه با گلباران کردن نفت و گاز گچساران به عنوان قهرمانی نیم فصل گروه الف لیگ یک رسید.

به گزارش آوای جنوب از اهواز ، فولادنوین در ورزشگاه صنایع فولاد با قضاوت علیرضا فغانی میزبان نفت و گاز گچساران بود. تیم مهمان بازی را خیلی خوب آغاز کرد و پس از چند حمله به گل رسید.

این گل باعث شد تا فولادی ها به خود بیایند و در همان نیمه اول با هت تریک امیر ذلیکانی دروازه نفت و گاز را به توپ ببندند.

فولادنوین که در نیمه نخست با پیروزی سه بر یک راهی رختکن شده بود، در نیمه دوم هم پا پس نکشید و ضمن اداره جریان بازی از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برد و دو گل دیگر وارد دروزاه حریف کرد تا در نهایت به پیروزی ۵ بر یک برسد.

فولادنوین اهواز با این پیروزی پرگل به تنهایی در صدر قرار گرفت و با عنوان قهرمانی نیم فصل به تعطیلات زمستانی رفت.

شرح گل ها:
۰-۱ (نفت و گاز): اسماعیل هاشمی در محوطه جریمه فولادنوین صاحب توپ شد و قبل از آن که مدافعان فولادنوین موفق به دفع توپ شوند، گل اول این بازی را وارد دروازه میزبان کرد.
۱-۱ (فولادنوین): ارسال عبدالله ناصری به امیر ذلیکانی رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی گل تساوی را به ثمر رساند.
۲-۱ (فولادنوین): به فاصله سه دقیقه پس از گل اول، باز هم امیر ذلیکانی بازیکن آماده فولادنوین با ضربه ای زمینی از درون محوطه جریمه توپ را به تور دروازه تیم مهمان دوخت.
۳-۱ (فولادنوین): احسان کیانی مدافع نفت و گاز در لحظات تلف شده نیمه اول با انجام خطای پنالتی روی حسن بیت سعید به امیر ذلیکانی فرصت داد تا با به ثمر رساندن این ضربه پنالتی در یک نیمه هت تریک کند.
۴-۱ (فولادنوین): ار سال عبدالله ناصری با ضربه تمام کننده حسن بیت سعید از شش قدمی دروازه نفت و گاز همراه شد تا گل چهارم میزبان رقم بخورد.
۵-۱ (فولادنوین): خطای ابراهیم ابرقویی نژاد روی مجتبی جادری یک ضربه پنالتی دیگر برای فولادنوین به ارمغان آورد. این پنالتی را علی اصغر عاشوری تبدیل به گل پنجم فولادنوین کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گرمسير گفت:

    اى واویلا سى ملکزاده و کادر فنى تیمش

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president