آوای جنوب

مشکل اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد را استاندار گفت:

خادمی: وقتی یک پست در استان خالی می‌شود دار و دسته‌ها برای گرفتن پست‌ها به راه ‌می‌افتند

خیلی وقت‌ها برای تصمیم‌گیری در خصوص انتصاب مدیران تصمیم‌‌سازی می‌شود و فشارها گاه چنان زیاد است که باید جواب فامیل‌ها و طایفه‌ها را نیز داد

استاندار خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل این است که وقتی یک پست در استان خالی می‌شود دار و دسته‌ها برای گرفتن پست‌ها به راه ‌می‌افتند.

آوای جنوب؛

 سیدموسی خادمی ظهر امروز در نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این نشست‌‌ها کاری به کلیات نداریم، اظهار کرد: باید از مشکلات استان خودمان سخن به میان آوریم و بحث‌های خارج از استان که در کشور عمومیت دارد، مطرح نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برخی از فساد‌ها در کشور و به تبع آن در استان ما به ساختارها برمی‌گردد چرا که خود این ساختارها فسادزا هستند.

وی گفت: خوشبختانه در استان ما رانت‌های گسترده اقتصادی و سیاسی وجود ندارد و کهگیلویه و بویراحمد یک استان شیشه‌ای است که در آن همه یکدیگر را می‌شناسیم و فسادهای سیستمی پیچیده در آن رواج ندارد.

این مسئول البته استان را مبرا از رابطه‌بازی، پارتی‌‌بازی و باند‌‌بازی ندانست و گفت: این‌ها هم در استان ما نوپا هستند که باید فکری برای رفع این مشکلات کرد.

خادمی تلویحٱ با بیان اینکه چینش مسئولین استانی خارج از نظر و تفکر مسئولان ارشد است، تصریح کرد: به وضوح مشاهده می‌کنیم وقتی یک پست خالی می‌شود صدها نفر با صدها فشار به دنبال گرفتن آن هستند که آفتی بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خیلی وقت‌ها برای تصمیم‌گیری در خصوص انتصاب مدیران تصمیم‌‌سازی می‌شود و فشارها گاه چنان زیاد است که باید جواب فامیل‌ها و طایفه‌ها را نیز داد.

وی افزود: همه باید کمک کنیم تا یک روز این فرهنگ غلط از استان ما زدوده شود.

خبرگزاری ایرنا هم به نقل از استاندار نوشت:

خادمی : پارتی بازی فساد اداری شاخص در کهگیلویه و بویراحمد است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارتی بازی و فامیل گرایی از مهمترین و شاخص ترین فسادهای اداری رایج در این استان است.
خادمی افزود: مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری دو یا سه نشست هم اندیشی برطرف نمی شوند و تحقق این امر نیازمند کار جدی تر و برنامه ریزی اصولی تر است.

وی گفت: استفاده بهینه از نظرها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده نخبگان، استادان دانشگاه ها و محققان کهگیلویه و بویراحمد در نشست های هم اندیشی توسعه استان ضروری است و می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president