آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمدخطاب به شهردار یاسوج

خادمی: آقای شهردار همان بهتر که استعفا کنی

شورایی که به اندازه ۳۰۰ میلیون تومان به شهردار خود اعتماد ندارد، همان بهتر که شهردار استعفا دهد

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهردار یاسوج گفت: همان بهتر که شما با این اختیارات استعفا دهید.

آوای جنوب؛

امشب بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، فرماندار، سایر مسئولان استانی و شهرستانی و البته شهردار یاسوج برگزار شد.

در این نشست یکی از موضوعاتی که استاندار در مورد آن از شهردار توضیح خواست در خصوص تیم فوتبال دنای یاسوج و قولی بود که شهردار برای کمک به این تیم داده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از شهردار یاسوج توضیح خواست که چرا وقتی در جلسه‌ای رسمی زیر تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده که شهرداری یاسوج مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به تیم دنای یاسوج کمک می‌کند، زیر توافق خود زده است.

خادمی گفت: بالاخره شما در خصوص تیم فوتبال شهرداری سابق و تیم دنای کنونی چه مواضعی دارید و آیا تمایل به کمک دارید یا خیر.

وی با بیان اینکه ما مسئولان باید به تیم کمک کنیم، تصریح کرد: ما در ازای کمک شما به تیم دنا، کمک‌هایی به شهرداری می‌کنیم اما شما به توافق خود پشت پا زدید و تیم را در این موقعیت تنها گذاشتید و حتی حاضر به پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان هزینه این تیم هم نشدید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهردار گفت: آقای شهردار به اعضای شورای شهر بگویید به خاطر این کار، ما هم در سیاست‌های خود برای کمک به شهرداری تجدید نظر خواهیم کرد.

خادمی در پاسخ به این گفته شهردار که من موافقم اما ممکن است شورای شهر موافقت نکند، افزود: این‌گونه که شما می‌گویید، یعنی اینکه برای پروژه‌های عمرانی که ما امشب با شما به توافق رسیدیم هم باید از ۱۱ نفر عضو شورا اجازه بگیرید و اگر این گونه باشد از کجا معلوم که حرف‌ها و تصمیمات ما و شما در زمینه‌های دیگر هم بی‌فایده نباشد.

وی در ادامه گفت: وقتی شما برای ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کردن که در جای دیگری این پول دوباره به خود شما برمی‌گردد اجازه‌ای ندارید پس بهتر است همین الان استعفا دهید.

خادمی گفت: شورایی که به اندازه ۳۰۰ میلیون تومان به شهردار خود اعتماد ندارد، همان بهتر که شهردار استعفا دهد.

جاوید شهردار یاسوج در پاسخ به این سخن خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دلایل زیادی برای استعفا دارم، آقای استاندار برای استعفای من دیر نشده است.

وی افزود: با شورای شهر یاسوج جلسه‌ای برگزار خواهم کرد تا تکلیف کمک به تیم دنای یاسوج را مشخص کنم.

جاوید ادامه داد: مدیرعامل تیم دنای یاسوج با نام شهرداری نوین یاسوج با بازیکنان قرار داد بسته است که این مسئله خلاف قانون و مصوبه‌ای است که ما با هیئت مدیره جدید داشتیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president