آوای جنوب

حملات تند لیدر سابق و اصلاح طلب تاجگردون: مردم را به کوچه های شش متری نبرید تا عظمت خود را نشان دهید/ خود را باران بی ابر خطاب کردی باران با ابر تان برای قشقایی ها ثمری نداشت

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب؛ فرزاد حیدری در همایش بزرگ قشقایی‌ها اظهار کرد: همانطور که می دانیم انتخاباتی را که پیش رو داریم از اهمیت ویژه ای بر خوردار بوده چرا که آنچه ما در نظام جمهوری اسلامی به آن سرافرازیم وجود مجلسی با اقتدار ، مشروع و مقبول و کار آمد است . مجلس مرکز اراده مردم و مظهر حکومت مردمی وادار کننده حقیقی کشور می باشد .مجلس شورای اسلامی مسیر حرکت دولت و ملت را مشخص می کند و نیز مظهر خواسته های بحق مردم در زمینه سیاستهای گوناگون داخلی و خارجی است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهترین مرجع و جایگاه آگاهی یافتن از مشکلات و مطالبات مردم برای دولت می باشد .

وی ادامه داد:  با توجه به نقش نمایندگان مجلس در جایگاه مهمی که مجلس می تواند داشته باشد یعنی ریل گذاری صحیح برای حل مشکلات ملت و حکومت بایستی مردم در انتخاب نماینده اصلح نیز این دقت نظر را به خرج دهند ، تا انتخاب آنها وقتی در مجلس کنار یکدیگر قرار گرفتند بر آینده این انتخاب مجلسی باشد که در شان ملت شریف ایران است.

رئیس ستاد هومان عکسری افزود:حال اگر به مجلس فعلی بنگریم این ضعف بزرگ در انتخاب خودمان بوده است اگر همه ما اینجا جمع شده ایم و دیگر همشهریانمان نیز برای کاندید خودشان در تکاپو و فعالیت هستند همگی اینها نشان از تلاش برای تغییر ساختار وضع موجود می باشد .

حیدری عنوان کرد: یکی از مواردی که باعث می شود تا انتخابات مردم به آن انتخاب اصلح ختم نگردد حمایت تعدادی پیمانکار از کاندیدی مشخص می‌باشد متاسفانه این تعداد پیمانکار هستند که نتیجه انتخابات را رقم می زنند و کاندید هم پس از انتخاب شدن به جای اینکه به فکر ارائه قانون برای حل مشکل بیکاری جوانان شهرش باشد به دنبال مصوب کردن پروژه های اجرایی هست که از طریق آنها بتواند جیب همین پیمانکار ها را پر کند .

وی ابراز کرد: سهم اشتغال در این هشت سال برای جوانان قشقایی چقدر بوده است ؟ آیا با نسبت رایی که قشقایی ها در دور قبل به شما دادند متناسب هست ؟ مطمئناً جواب منفی است . خداوند در سوره صف آیه ۲ می فرماید یا ایها الذین امنو لم تقولون مالا تفعلون ( ای کسانی که ایمان آورده اید چرا چیزی را می گویید که بدان عمل نمی کنید )

وی عنوان کرد: این آیه بنظر من یکی از مهمترین فرمایشات خداوند سبحان است . چرا که با تامل در همین آیه می توان چراغ راه خود را پیدا کنیم اگر چیزی را که بر زبان می آوریم و به آن عمل نمی کنیم پس ایمان نداریم چون در ابتدا می‌فرمایند ای کسانی که ایمان آورده اید.

حیدری  عنوان کرد: چه قولهایی در دور قبل به ما قشقایی ها داده اید که اکنون سیل جمعیت حاضر گواه بر عدم اخلاص و صداقت شما می باشد. پس ایمانتان را تقویت کنید چون که  اگر ایمان قوی داشتید به وعده های خود عمل می کردید .

رئیس ستاد هومان عسکری ادامه داد: شایسته سالاری شما را کجای دلمان بگذاریم. جوانان نخبه شهرم در این هشت سال که شما سکان دار مهمترین کمیسیون مجلس بودید نباید در مهمترین ارکان این حکومت جایگاه و پستی پیدا می کردند و آنها را رشد می دادید که بعد از شما آنها نیز بتوانند ادامه دهنده راه شما باشند.

حیدری ادامه داد: مردم را به کوچه های شش متری نبرید تا عظمت خود را نشان دهید به مردم وسعت دید بدهید ، آنها را رشد بدهید و نترس ، آنها مثل شما نیستند وجدان دارند با شما مثل شما برخورد نخواهند کرد .

وی افزود: در شگفتم از وعده هایی که دادی و هیچ از پنج سرمایه گذار خارجی که به ایران بیاید یکی را به گچساران خواهیم آورد البته شاید هنوز در این چهار سال یک سرمایه گذار هم به ایران نیامده باشد .

حیدری اظهار کرد: در جایی خودت را باران بی ابر خطاب کردی باران با ابر تان نتیجه اش برای قشقایی ها که ثمری نداشت باران بی ابر تان مطمئناً بجز قحطی و خشکسالی چیزی در بر نخواهد داشت .

این لیدر اصلاح طلب ابراز کرد: وقتی صدای گنجشکها را نمی شنوی این نشان از فصل سرد زمستان است ، قحطی و خشکسالی ، صدای گنجشکها با رسیدن بهار به گوش می رسد .

حیدری ادامه داد: یک روی سخنم هم با مسئولین شورای نگهبان است : مجلس جای دلال بازی ، رانت بازی و جایگاهی برای رسیدن نماینده به هیات مدیرگی ۸۲ شرکت نیست ، اعتماد مردم به نظام را برگردانید امام فرمودند : این مملکت متعلق به پا برهنه هاست نه اینکه مردم زیر پای چکمه این متمولین و از درد مردم بی خبر های له شوند به داد مردم برسید .

در این دوره گچساران یک کاندید جوان ، متخصص و تحصیل کرده در مقطع دکترای حقوق دارد که در میان دیگر کاندیدی های مطرح تنها کسی هست که دارای مدرک دکترا می باشد نه مثل بعضی که در مدرکش هم مثل اسناد فسادش می باشد.
در ۲ اسفند ماه در دادگاهی پاک و حقیقی که قاضی آن مردم با ایمان هستند ، رشوه بگیران ، رانت بازان ، دلالان سیاسی و صاحبان ۸۲ شرکت را محاکمه خواهند کرد .
خداوند در سوره بقره می فرماید : الله ولی الذین امنو یخرجهم من الظلمات الی النور ( خواند ولی کسانیست که ایمان آورده اند و از تاریکی ها به روشنایی می روند )
قشقایی های عزیز مردم محبوب شریف گچساران و داشت ، ایمان آورندگان خالص خداوند بیدار باشید و پرده های تاریکی را بر هم بزنید و با انتخاب فرزند شایسته خود یعنی دکتر هومان عسکری به روشنایی و آینده ای روشن قدم بگذارید .
خداوند چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president