آوای جنوب

حمایت حزب مردمی اصلاحات از ریاست لاریجانی در مجلس دهم

لاریجانیدبیر کل حزب مردمی اصلاحات از حمایت تشکل متبوعش از علی لاریجانی برای ریاست مجلس دهم خبر داد و گفت: تجربه و مدیریت لاریجانی در دوره‌های قبلی مجالس شورای اسلامی به نحوی است که اقبال بیشتری برای ریاست مجلس دهم دارد.

آوای جنوب

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های تشکل متبوعش برای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم،اظهار داشت: در اولین جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات در سال جدید مصوب شد که از کلیه کاندیداهای مورد حمایت مستقلین، میانه روها و اعتدالیون که حدود ۳۵ نفر هستند حمایت کنیم.

وی ادامه داد: جبهه مردمی اصلاحات همچون مرحله اول در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در استان‌ها و شهرستان هایی که انتخابات به مرحله دوم راه یافته حضور فعال خواهد داشت.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات تصریح کرد: امیدواریم روند برگزاری انتخابات در مرحله دوم نیز همچون مرحله اول به خوبی برگزار شود تا شاهد حضور حد اکثری مردم در این مرحله نیز باشیم.

فومنی در ادامه با تأکید بر اینکه علی لاریجانی بهترین گزینه برای ریاست مجلس دهم است، گفت:دراین‌باره جلساتی را با نمایندگان همسو برگزار کردیم و جمع‌بندی ما بر این اساس است که علی لاریجانی بهترین گزینه برای ریاست مجلس دهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه و مدیریت علی لاریجانی در دوره‌های قبلی مجلس شورای اسلامی به نحوی است که برتری و اقبال بیشتری برای ریاست مجلس دهم دارد و به همین دلیل ما نیز از وی حمایت خواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president