آوای جنوب

حماسه‌ای دیگر از سبزپوشان سپاه در خط مقدم مبارزه با کرونا/وقتی نماینده های مجلس خود را قرنطینه کرده اند

آوای جنوب 

در روزهایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا خود را قرنطینه و مجلس را تعطیل کرده‌ باز هم سبزپوشان سپاه پاسداران هستند که این روزها به میدان آمده‌اند.

حماسه‌ای دیگر از سبزپوشان سپاه در خط مقدم مبارزه با کرونا

آوای جنوب گچساران_ سمیرا نصاری، در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بنا به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‌‏ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گرد هم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی‌‏ریزی کردند.

پس از مدتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب، رسماً تأسیس نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند و شورای انقلاب نیز با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در جهت سازماندهی این نهاد انقلابی برداشت.

آری هر چند سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‏های والای انقلاب اسلامی است که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‏ترین رکن آن را تشکیل می‏‌دهد اما  در ۴۱ ساله عمر انقلاب اسلامی این سبز پوشان سپاه پاسداران بوده است که در تمامی عرصه‌های سخت حضور فعال داشته است.

مردانی که با جان نثاری خود در حوادثی نظیر سیل، زلزله، آتش سوزی، کمک به محرومان، تشکیل گروه‌های جهادی بی ادعا در خط مقدم هستند و امروز که بیماری کرونا کشور را فرا گرفته باز هم این جوانان و نیروهای بسیجی هستند که بار دیگر پای کار آمده تا این ویروس را ریشه کن کنند.

آری در روزهایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل کرونا خود را قرنطینه کرده و مجلس را  تعطیل کرده‌اند باز هم سبزپوشان سپاه پاسداران هستند که این روزها به میدان آمده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president