آوای جنوب

حضور موحد در انتخابات معادلات کاندیداها را تحت شعاع قرار میدهد

موحد{{ مطلب فوق از سری یادداشت های مخاطبین میباشد که انتشار آن بمنظور آگاهی بخشی از افکار و دیدگاه ها میباشد.شمانیزمیتوانید با ارسال نظرخود این مطلب را نقد یا تایید نمایید }}

آوای جنوب / حیدر علوی
انتخابات همیشه از حساسیت خاصی برخوارد بوده و هست.

نگارنده در خصوص شخصیتی به ایراد سخن میپردازد که نامش برای خطه ی کهگیلویه و بویراحمد آشنا است.

سیاست مدار و چهره ای ملی که سالیان متمادی بر منصب وکالت ملت در بهارستان بوده،و همیشه منشأ خیر و برکت برای مردم بوده است.

نامش اجین شده است با سناتور.عده ای نفوذش را به ضم لباسش میدانند اما نکته جالب را میتوان حتی از مخالفانش جویا شد که نفوذ ایشان را در کلام و جذبه ی خارق العاده ای که دارد،میدانند.

سید حاجی محمد موحد،نماینده ۵ دوره ی متوالی مجلس شورای اسلامی که حتی پیش از نمایندگی مجلس،در جایگاه های حساس و خوش نامی مدیریت میکرد.از دادستانی بهبهان و اهواز و حوزه ی خوزستان گرفته تا مدیرکلی دادگستری کل فارس و …

عده ای معتقد اند اگر موحد به کسوت نمایندگی در نمی آمد قطعا از مدیران عالی رتبه کشوری میشد.

این روز ها خبر هایی از حضور حاج آقا موحد در انتخابات به گوش میخورد.حضوری که با موجی در کهگیلویه همراه است.

موحد سابقه ی خوبی در بین مردم دارد.با وجود انشقاقی که در بین اصلاحطلبان وجود دارد و همچنین ترافیک کاندیدا در جبهه اصولگرایان،مردم خواهان حضور یک کاندید با صلابت و متنفذ و خصوصأ چهره ای که آزمونش را در بین مردم پس داده باشد.،هستند.

کهکیلویه درد دارد.فرصت خطا و آزمون وجود ندارد.مردم به خوبی آگاه اند که اگر موحد پا به عرصه بگذارد،قطعا حضورش هم مسرت بخش است و هم به دور از نگاه سیاسی به خوبی با دولت و ملت تعاملات لازم را دارد.

چند صباحی است از یک جریان به وجود آمده که متشکل از مشاوران و لیدرهای موحد در چهار شهرستان میباشد،خبرهایی از حضور احتمالی حاج آقا موحد در کهگیلویه به گوش میرسد.قطعا حضور موحد در انتخابات معادلات کاندیداها را تحت شعاع قرار میدهد.

موحد همچنان از پایگاه مردمی بسیار بالایی برخوردار است.خصوصا با توجه به سکوت ۸۰ درصدی مردم برای انتخاب کاندیدا،حضور ایشان میتواند سیل عظیمی از مردم را به طرف خودش وا دارد.

” یار مهربان ، بهار کهگیلویه ، آبروی دیارمان ، بیا و بهارکن خزانمان .بیا تا با آمدنت خاطره تلخ و گرد و غبار نبودنت را در هیاهوی انتظار گرم مردم خونگرم کهگیلویه با حضور همیشه سبزت شیرین و خانه تکانی کنیم و عید دوباره آمدنت را جشن بگیریم . چرا که بودن و وجودت رودخانه است که هر چه عمیق تر باشد ، آرام تر و متواضع تر است “.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president