آوای جنوب

حضور مربیان فوتبال نفت و گاز گچساران در دوره مربیگری فیفا وAFC

۲۱b9ad30781a3312d12f4eb3aa07aa4c_Lبه گزارش آوای جنوب: سه تن از مربیان با تجربه فوتبال نفت و گاز گچساران در دوره مربیگری AFCفیفا و شرکت کردند.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، سعید قنواتی، حسن عنبریان وفرزاد نیک منش مربیان با تجربه فوتبال نفت و گاز گچساران هستند که در حال حاضر در دوره مربیگری حرفه ای فوتبال فیفا و AFC در آکادمی ملی فوتبال حضور دارند.

سعید قنواتی و حسن عنبریان که سابقه بیش از ۱۰ سال مربیگری تیم های بومی و غیربومی را در کارنامه خود دارند اکنون برای کسب مدرک مربیگری درجه A آسیا راهی کلاس مربیگری AFCکنفدراسیون فوتبال آسیا شده اند.

فرزاد نیک منش نیز مربی دروازبان های رده های مختلف باشگاه نفت و گاز گچساران که اکنون مریی دروازبانان تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران را در لیگ دسته اول فوتبال کشور برعهده دارد برای شرکت در یک دوره مربیگری بین المللی دروازبانی فیفا که توسط مدرس آلمانی در آکادمی تیم های ملی در حال برگزاری است شرکت کرده است.

گفتنی است سعید قنواتی سابقه بازی در تیم های صنعت نفت آبادان، عملیات غیر صنعتی ماهشهر ،زاگرس ،هما، حراست، فتح یاسوج، و نفت و گاز گچساران و تیم های منتخب استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور را در کارنامه خود دارد .

قنواتی همچنین طی سال های اخیر مربی رده های مختلف نوجوانان، جوانان و امید و مدرسه فوتبال نفت و گاز گچساران بوده است.۲۲۲۲۲۲۲۲۲

وی به عنوان مربی در تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مدت سه سال همراه این تیم بود و توانست در جشن صعود این تیم به لیگ دسته اول به عنوان مربی این تیم حضور داشته باشد.

قنواتی هم اکنون دوسال پیاپی است که به عنوان مربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در کنار مربیان بزرگی همچون “محمد حسین ضیایی “و”عباس چمنیان ” مدرس و مربی برجسته فوتبال کشور به مربیگری حرفه ای فوتبال مشغول است.

وی پیش از این نیز مدارک مربیگری D،C، B، آسیا را با موفیت سپری کرده و مدارک بین المللی توجیهی مربیگری و آنالیزوری فوتبال را زیر نظر مدرسان برجسته فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اخذ نموده و به عنوان مربی در امورورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول فعالیت است.

درصعود تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران از دسته دوم تا لیگ برتر سعیدی قنواتی به عنوان مربی در کنار حسن کیامرثی با تجربه، افتخاری دیگر در کارنامه این مربی پرتلاش نفتی است.

قنواتی طی سال های اخیر فعالیت گسترده ای را در زمینه رده های پایه فوتبال گچساران استعدادیابی در مدرسه فوتبال نفت و گاز گچساران انجام داده که حاصل آن معرفی بازیکنان سرشناس بسیاری به فوتبال کشور بوده است.

حسن عنبریان دیگر مربی فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی در کلاس مربیگری درجه A آسیا شرکت کرده که فوتبال را با تیم نوجوانان زاگرس گچساران در این شهر آغاز کرد و پس از حضور در رده های سنی مختلف فوتبال گچساران با تیم های هلال احمر در لیگ برتر بزرگسالان استان شرکت کرد.

عنبریان همچنین سابقه بازی در تیم های پتروشیمی ماهشهردر لیگ دسته سه کشور، تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته سه کشور، تیم فوتبال پردیس شیراز در لیگ دسته اول و لیگ برتر استان فارس و همچنین لیگ یک ارتش های ایران وشرکت در لیگ دسته اول ودوم دانشگاه آزاد را در کارنامه خود دارد.

وی مربیگری را از سال ۸۲ با تیم نونهالان پردیس شیراز آغاز کرد و پس از آن با تیم های نونهالان پتروشیمی بندر امام ، مدرسه فوتبال نفت و گاز گچساران، تیم فوتبال بزرگسالان شهدا کارگر گچساران در لیگ برتراستان، تیم فوتبال امید نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یک ،دو و سوم جام آزادگان، تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری گچساران در لیگ برتر استان، تیم فوتبال جوانان و امید نفت و گاز گچساران در لیگ برتر استان و لیگ دسته سوم کشور و تیم فوتسال و فوتبال کارکنان نفت و گاز گچساران مربیگر ی را ادامه داد .

عنبریان پیش از این افتخاراتی با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران در کسب مقام قهرمانی لیگ سه امیدهای کشور،مقام قهرمانی با تیم امیدهای شهرداری گچساران و صعود به لیگ برتر ، کسب مقام قهرمانی جوانان استان با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، کسب مقام قهرمانی با تیم فوتسال نفت و گاز گچساران در مناطق نفتخیز جنوب و قهرمانی با تیم فوتبال کارکنان نفت و گاز گچساران در مسابقات مناطق نفتخیز به عنوان مربی داشته است.

وی در درحال حاضر دارای مدارک مربیگری درجه D،C،B آسیا است و مدرک بین المللی آنالیزوری فوتبال و مدرک درجه سه داوری کشور را در پرونده خود دارد و به عنوان کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار است.

فرزاد نیک منش دیگر مربی فوتبال نفت و گاز گچساران که می توان گفت از محدود مربیان دروازبانی استان کهگیلویه وبویراحمد است که دارای مدرک مربیگری دروازبانی Aآسیا،می باشد و همچنین دارنده مدرک مربیگری Bآسیا وکارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است.۳۳۳۳۳۳۳

نیک منش همچنین مدرک بین المللی دروازبانی را زیر نظر مدرس ایتالیایی فیفا اخذ کرده است و در حال حاضر برای دومین سال پیاپی به عنوان مربی دروازبان های تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور مشغول فعالیت است.

وی فوتبال را با تیم خبرگزاری گچساران آغاز کرده و با حضور در تیم های منتخب نوجوانان ،جوانان و امید استان توانست به تیم ملی جوانان کشور راه پیدا کند.

نیک منش پس از حضور در تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران توانست با شرکت در مسابقات قهرمانی دانشجویان ایران به تیم ملی دانشجویان دعوت شود و در سطح باشگاهی نیز با تیم های استقلال اهواز ، فجرشهید سپاسی ، در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته است.

وی مربیگری را با مدرسه فوتبال نفت و گاز گچساران آغاز کرد و با مربیگری در رده های مختلف سنی نوجوانان، جوانان ،امید و بزرگسالان تجربه های دروازبانی خود را در اختیار علاقمندان این حرفه قرار دهد.

درتیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران از دسته دوم تا لیگ برتر نیک منش به عنوان مربی دروازبانان این تیم افتخار قهرمانی با این تیم را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی همچنین قهرمانی با تیم امیدهای شهرداری گچساران و صعود به لیگ برتر ، کسب مقام قهرمانی جوانان استان با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و همچنین صعود تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول در سال ۹۲ را به عنوان افتخارات مربیگری ورزشی همراه خود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president