آوای جنوب

امشب صورت گرفت

حضور صمیمی فرماندار گچساران در بین هنرمندان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر-منطقه یک

فرماندار گچساران با حضور در بین هنرمندان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر-منطقه یک با آنان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی امشب ضمن بازدید از نحوه و روند اجرای بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر منطقه یک با هنرمندان و عوامل اجرایی گروه‌های نمایشی هفت استان عضو جشنواره دیدار کرد.۱۳۹۳۰۷۲۱۰۰۰۳۷۰_PhotoL

فرماندار گچساران در این دیدار ضمن گفت‌وگو و دیدار با هنرمندان و عوامل اجرایی با بینندگان این هنرهای نمایشی نیز گفت‌وگو و در خصوص نحوه برگزاری و میزان رضایت‎مندی به نظر سنجی پرداخت.

وی اظهار کرد: برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر در گچساران برای ما افتخاری بس بزرگ و بهانه‌ای جهت شناساندن توانمندی‌های این شهرستان بوده است.

رحیمی با اشاره به مشکلات موجود، بیان کرد: با همه مشکلات و کمبودهای موجود هنرمندان و عاشقان تئاتر گچساران تمام همت خود را به کار گرفته تا این جشنواره برای اولین‌بار در این شهرستان اجرا شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: من به عنوان فرماندار این شهرستان بسیار خوشحال و خرسندم که با همه مشکلاتی که وجود داشته توانستیم این جشنواره را برگزار کنیم.۱۳۹۳۰۷۲۱۰۰۰۳۷۱_PhotoL

وی تصریح کرد: با توجه به تحقیق‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده خوشبختانه امسال این جشنواره به میزبانی گچساران به نسبت تئاترهای قبل با آمار بسیار بالا و خوب تماشاچیان و استقبال خوب دوستداران تئاتر و هنر بوده که این نشان از اهمیت هنر تئاتر در جامعه ما و دربین جوانان است.

رحیمی با اشاره به مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن عرض خسته نباشی به هنرمندان و بیان اینکه امیدواریم توانسته باشیم در گچساران میزبان خوبی برای هنرمندان کشور باشیم، عنوان کرد: مراسم اختتامیه فردا راس ساعت ۱۰ صبح در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: در این مراسم مدیرعامل انجمن‌های هنرهای نمایشی کشور، مدیر هماهنگی تئاتر شهرستان‌های کشور، معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرمانداران شهرستان‌های مختلف این استان حضور خواهند یافت.۱۳۹۳۰۷۲۱۰۰۰۳۶۶_PhotoL

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president