آوای جنوب

حضور سردار علی فضلی در گلزار شهدا گچساران و بارگاه مرحوم متقی کاشانی+ تصاویر

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:مرحوم حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی امام جمعه سابق گچساران ، مجادهدی استوار بود و در دوران دفاع مقدس نقشی فعال داشت.

آوای جنوب؛

سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی ، ظهر روز شنبه  با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان گچساران و پس از آن با حضور در گلزار شهدا گچساران با حضور بر بارگاه نورانی امام جمعه اسبق گچساران در گفتگوی اختصاصی با آوای جنوب افزود: مرحوم متقی کاشانی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی در تیپ ۳۳ المهدی، لشکر ۲۷ محمد رسول الله، لشکر ۱۰ سیدالشهدا و تیپ مقتدر ۴۸ فجر نقش مهمی داشت.

وی بیان داشت:زنده یاد متقی کاشانی در تمام عرصه ها به دفاع از حریم ولایت و انقلاب پرداخت و با وجود کسالت تا آخرین لحظات عمر در خدمت مردم و انقلاب بود و از این رو درگذشت او ضایعه ای دردناک است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود:مردم مومن شهرستان گچساران سال های متمادی از اندیشه روشن، ایمان زلال، رافت، مهربانی و هدایت های این عالم گرانقدر بهره بردند .

وی افزود: این عالم ربانی زندگی خود را با خداوند معامله و در این راه تمام دارایی خود را هزینه کرد.

فضلی اضافه کرد: مرحوم متقی کاشانی از هیچ تلاشی برای کمک به پیشرفت گچساران و برطرف کردن مشکلات جوانان این شهرستان دریغ نداشت.

وی تشکیل حوزه علمیه گچساران و ساخت مسجد صاحب الزمان (عج) را از جمله تلاش های مرحوم متقی کاشانی بیان کرد.

فضلی افزود: مرحوم متقی کاشانی از شاگردان علمای بزرگی همچون امام خمینی (ره) و آیت الله جوادی آملی بود. DSC_0731 DSC_0761 DSC_0758 DSC_0756 DSC_0753 DSC_0751 DSC_0747 DSC_0741 DSC_0740 DSC_0736 DSC_0735

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president