آوای جنوب

حضور جیمی‌جامپ یاسوجی در بازی استقلال تهران و وساطت قلعه‌نویی

یک تماشاگری که از حرکات جیمی جامپ تقلید می‌کرد با حضور در وسط زمین دیدار استقلال و ذوب آهن را متوقف کرد.

آوای جنوب؛

absalan

در حالیکه دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن تا دقیقه ۳۶ بدون گل در جریان بود به یکباره یکی از طرفداران فوتبال که حرکات جیمی جامپ را تقلید می‌کرد به وسط زمین آمد و باعث تعجب حاضرین در زمین و حتی امیر قلعه‌نویی شد. این هوادار فوتبال روی پیراهن خود نوشته بود «من همانم پس جوابم چه شد».

نکته جالب توجه اینجا بود که وی دور زمین می‌چرخید و هیچ کس نمی‌توانست این هوادار را مهار کند اما در نهایت بعد از اینکه این تماشاگر یکی دو دقیقه بازی را متوقف کرد توسط میلاد فخرالدینی سرنگون شد و مأموران حاضر در ورزشگاه او را دستگیر کردند. در حالیکه این هوادار قصد داشت از زمین خارج شود پیراهن خود را بالا زد که به نوعی پیراهن استقلال را نشان بدهد و امیر قلعه‌نویی هم وساطت کرد تا او را بازداشت نکنند اما این وساطت کارساز نشد تا اینکه مأموران حاضر در ورزشگاه این طرفدار را دستگیر کردند.
ادعای جیمی جامپ یاسوجی: فوتبالیست‌ها ۱۸ میلیارد می‌گیرند چرا من نگیرم؟!

در اواخر نیمه اول دیدار استقلال و ذوب‌آهن یک هوادار وسط زمین پرید و در حالی که نوشته روی پیراهنش را نشان می‌داد برای دقایقی بازی دو تیم را متوقف کرد.

وی بعد از دستگیری مدعی بود که فوتبالیست‌ها ۱۸ میلیارد پول می‌گیرند و چرا من نگیرم.

این هوادار یاسوجی به ماموران حاضر در ورزشگاه توضیح داد که در بیرون استادیوم چادر زده و قبلا هم یک بار در جریان مسابقات لیگ برتر در اصفهان به وسط زمین پریده و با نوشته زیر پیراهنش می‌خواهد پیگیر این موضوع باشد که چرا به او بها نمی‌دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president