آوای جنوب

حضور تیم هنرمندان با تمثال شهید فتاحی/ ورزشگاهی که یک ساعته تغییر نام داد

۱۳۹۴۰۲۰۸۰۰۰۳۴۷_PhotoAافتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج که امروز صورت گرفت با حاشیه‌هایی از جمله تغییر نام یک ساعته این ورزشگاه همراه شد.

آوای جنوب؛

پیش از ظهر امروز و با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج افتتاح شد.

 این ورزشگاه که کلنگ آن از ابتدای شروع به کار دولت نهم به زمین زده شده بود عاقبت پس از سال‌ها افتتاح شد.

در این روز قبل از هر چیز سوژه حاضران و البته خبرنگاران تعویض سردر ورودی ورزشگاه از ۱۵ هزار نفری آزادی به استادیوم شهدای یاسوج بود که توجه همه را به خود جلب کرد.

این ورزشگاه که در سال ۸۶ کلنگ آن به زمین زده شده بود با نام استادیوم شهید فتاحی کلنگ‌زنی شد اما به یکباره و در حرکتی معنادار نام ورزشگاه به آزادی یاسوج تغییر نام پیدا کرد.

پس از این اقدام مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و البته ورزشکاران به این اقدام اعتراض کردند و همگان بر این اعتقاد بودند که تغییر نام ورزشگاه از شهید فتاحی به آزادی حرکتی ضد‌ارزشی است.

از دیگر حاشیه‌های این افتتاح می‌توان به حضور اندک حاضران در ورزشگاه اشاره کرد در واقع عدم حضور مردم و جوانان به ورزشگاه برای افتتاح بزرگترین پروژه عمرانی استان طی سال‌های اخیر یک علامت سوال بود.

آغازگر بازی فوتبال در این ورزشگاه دو تیم منتخب هنرمندان و تیم پیشکسوتان دهه‌های گذشته فوتبال یاسوج بودند که در جمع هنرمندان خشایار راد و محمد نوازی سرشناس‌تر از بقیه به نظر می‌رسیدند.

تیم پیشکسوتان فوتبال یاسوج با تمثال شهید علی فتاحی وارد میدان شدند تا نشان دهند همه اهالی فوتبال چه بازیکنان نسل گذشته و چه بازیکنان و جوانان امروزی برای شهدای خود اجر و منزلت قائلند.

در اطراف ورزشگاه چندین بنر بزرگ نصب شده بود که بر روی تمام آن‌ها از جهانبخش ایزدپور مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر شده بود که در نوع خود این حرکت جالب به نظر می‌رسید!

و اما جالب‌تر از همه این‌که در مراسم افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری جتی نامی از مسئولان دولت قبلی و زحمات آنها برده نشد در حالی که تا پیشرفت ۹۳ درصدی این ورزشگاه در دولت قبل محقق شد.

 

 


تغییر نام یکباره ورزشگاه بزرگ یاسوج به نام شهدا

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president