آوای جنوب

حرکت به‌یادماندنی کانون هواداران نفت گچساران می‌تواند الگویی در لیگ برتر باشد

phoca_thumb_l_naftesteghlal31سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ضمن تشکر از اهدای دسته گل توسط کانون هواداران نفت گچساران به تیمش گفت: به نظر می‌رسد نفت و گاز گچساران هنوز به بلوغ تاکتیکی نرسیده است.

آوای جنوب؛

یزدی درباره وضعیت دیدار این تیم و تیم نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تیم ما از دو دیدار گذشته که در خانه حریف برگزار شد، امتیازی کسب نکرد اما در برابر نفت گچساران یک امتیاز کسب کردیم.

وی با بیان اینکه این امر نشان‌دهنده نمایش رو به رشد استقلال است، افزود: شک نکنید این رشد مستمر خواهد بود و ما نیز تیمی خوب هستیم و امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: با وجود اینکه باشگاه ما نتوانست تعهدات مالی خود را تا این لحظه درباره قرارداد بازیکنان عملی کند، مدیریت باشگاه در حال پیگیری این موضوع است.

یزدی در پاسخ به سئوالی مبنی عدم تناسب و کیفیت عملکرد استقلال اهواز با توجه به سابقه و تجربه این تیم گفت: مطمئنا تصورات شما نسبت به استقلال اهواز تصوراتی بر اساس تیم‌ سال‌های گذشته و حضور این تیم در لیگ برتر بوده اما تیمی که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می‌کند، چیزهای را از دست داده است.

وی بیان کرد: ۹۰ درصد تیم کنونی استقلال اهواز برای نخستین بار فوتبال را با هم بازی می‌کنند و برای به ثمر رساندن تاکتیک‌های تیمی نیاز به زمان است که ما زمان کافی و لازم را برای این مهم نداشته‌ایم.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه خارج از ملاحظه‌ها و تعارف‌های معمول مربیان در خانه حریف چه نظری در خصوص بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دارید، گفت: فکر می‌کنم نفت و گاز گچساران در حال حاضر به مرز و بلوغ تاکتیکی نرسیده است، اما در آینده بهتر خواهد شد.

یزدی اعتقاد داشت که در برابر نفت و گاز گچساران شانس تا حدودی با تیم وی یار بود.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته یک کشور ضمن تشکر از کانون هواداران نفت و گاز گچساران افزود: حرکت کانون هواداران این تیم در شب قبل از بازی در اهدای دسته گل به تیم و خوش‌آمدگویی واقعا حرکتی زیبا و به‌یادماندنی بود.

یزدی خاطرنشان کرد: طی ۲۵ سالی که در فوتبال ایران هستم هیچ‌گاه چنین حرکتی را ندیدم و همیشه در پی این بودیم چهره خوب فوتبال را ببینم که دیدیم.

وی معتقد بود حرکت کانون هواداران نفت و گاز گچساران می‌تواند به صورت الگویی در لیگ برتر نیز ترویج و نهادینه شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president