آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی

حرف های منتجب‌نیا تنها دل خوش کردن دشمنان نظام را به همراه دارد

جای تأسف است که این آقا با علم به عناد دشمنان خارج از مرزهای نظام و بهره بردن از این موضع برای خدشه‌دار کردن چهره نظام سر به جهالت می‌زند

دانشیدبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجلس اجازه نخواهد داد ‌‌تا فتنه‌گران در دانشگاه‌ها بحران ایجاد کنند.

آوای جنوب؛

سید علی‌محمد دانشی صبح امروز در واکنش به برخی از اظهار نظرات رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتمادملی در جمع دانشجویان یاسوجی اظهار کرد: آقای منتجب‌نیا در اظهارات خود به دو نکته اشاره کرده‌اند که یکی از آن‌ها در خصوص عزم مجلس برای ساقط کردن دولت است.

وی گفت: آقای منتجب‌نیا باید بداند که مجلس قبل از هر چیز با دیده اغماض به فرجی‌دانا برای تصدی وزارت علوم رأی اعتماد داد تا این که فارغ از دامن زدن به حاشیه‌ها و عدم استفاده از فتنه‌گران در رده‌های مدیریتی دانشگاه‌ها به حرکت علمی کشور شتاب بخشد.

این فعال سیاسی افزود: اما فرجی‌دانا از این فرصت استفاده نکرد و و همان مسیر فتنه ۸۸ را ادامه داد تا این که مجلس مجبور به استیضاح شد.

دانشی بیان داشت: اما با فشارهایی که به بر آقای روحانی وارد می‌کنند به دنبال این هستند که فضای علم و دانش بر دانشگاه حاکم نباشد.

وی تصریح کرد: تا هنگامی که این‌گونه است مجلس چراغ سبز نشان نخواهد داد و اجازه نمی‌دهد تا فتنه‌گران در دانشگاه‌ها بحران ایجاد کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضع مطرح شده از سوی منتجب‌نیا در خصوص اسیدپاشی اشاره کرد و گفت: جای تأسف است که این آقا با علم به عناد دشمنان خارج از مرزهای نظام و بهره بردن از این موضع برای خدشه‌دار کردن چهره نظام سر به جهالت می‌زند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نظر منتجب‌نیا در خصوص ماجرای اسیدپاشی تنها دل خوش کردن دشمنان نظام را به همراه دارد و این چنین مواضعی به بدخواهان و دشمنان نظام این امید را می‌دهد که همچنان در ایران چراغشان روشن نگه داشته خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president