آوای جنوب

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

حذف شعار «مرگ بر آمریکا» بر هیچ منطقی استوار نیست

سرداربوعلیفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حذف شعار «مرگ بر آمریکا» بر هیچ منطقی استوار نیست.

آوای جنوب؛

عصر امروز و با حضور سردار یدالله بوعلی، جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده، امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد گچساران و بسیج دانشجویی این دانشگاه مراسم قرائت فاتحه و تجدید بیعت با شهدای گمنام در واحد دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: شهدا صاحبان و مالکان اصلی انقلاب اسلامی بوده و امروز وظیفه سنگینی را بر دوش ما گذاشته‌اند.

یدالله بوعلی تصریح کرد: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی که سبب ترس و وحشت دشمنان به ویژه دشمنانه همسایه شده است، نتیجه فداکاری و اهدای خون شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه یادمان شهدا نباید تنها در مراسم‌های سالگرد برگزار شود، اضافه کرد: شهادت در فرهنگ اسلامی یک فرهنگ و باور است، به همین دلیل باید در راستای تقویت این فرهنگ تلاش کرد.

بوعلی درباره تلاش عده‌ای از خواص برای کمرنگ کردن و در نهایت حذف شعار «مرگ بر آمریکا»، گفت: باید به بصیرت و درک این افراد در خصوص شناخت آمریکا شک کرد، چراکه آمریکا نماد ظلم، ستم و استکبار است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هیچ انسان عاقل و بادیانتی در خصوص حذف این شعار و اینکه آمریکا سردمدار استکبار بوده و خوی وحشی‌گری آن به دنیا اثبات شده است، تردید نمی‌کند.

بوعلی ادامه داد: حذف این شعار و دلایل حذف این شعار بر هیچ منطقی استوار نیست، چراکه آمریکا به هیچ عنوان از خوی استکباری خود دست برنمی‌دارد.

وی تأکید کرد: باید در باور و اعتقادات افرادی که این ادعا را دارند شک کرد زیرا مگر می‌شود کسی شیعه و مسلمان ایرانی باشد و وحشی‌گری‌های آمریکا را بپذیرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president