آوای جنوب

حبیب عاملی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای عالی استان‌ها شد

یک کهگیلویه و بویراحمدی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها شد ( + عکس )
حبیب‌الله عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نماینده استان کهگیلویه و یویراحمد در شورای عالی استان‌ها، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای عالی استان‌ها شد.
به گزارش آوای جنوب  صبح امروز ( چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹) جلسه انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد که در نهایت، حبیب‌الله عاملی‌مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

عاملی مقدم با رأی اکثریت اعضا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای عالی‌ استان‌های کشور شد.


عاملی قبل از این عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها بود.

گذری کوتاه بر یکی از نطق های حبیب عاملی مقدم در شورای عالی استان‌ها؛ 
مردمی که روی گنج نشسته اند نباید رنج ببرند

 نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها گفت: مردم این استان که بر روی گنج نشسته اند سزاوار نیست که رنج ببرند و حسرت و ناامیدی را درو کنند.

 حبیب الله عاملی مقدم روز پنجشنبه در سخنرانی پیش از دستور یازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که در محل مجلس قدیم برگزار شد، افزود: من به نمایندگی از مردم این استان به مسئولانی که در مسند امور نشسته و برنامه‌ریزی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند، نکاتی را در مورد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان می کنم.
عاملی مقدم ادامه داد: مشکلات استان ما توسعه نیافتگی، نبود تاسیسات زیربنایی و کارخانه های بزرگ، کندی روند تکمیل پروژه های جاری، بیکاری جوانان و مهاجرت و همچنین خالی شدن روستاها به سبب نبود امکانات و در نتیجه آن نابودی تولیدات کشاورزی و دامپروری است.
وی اضافه کرد: جنگل های بلوط که سرمایه طبیعی کشور و همچنین این استان محسوب می شود چند سالی است که به بیماری ناشناخته ای مبتلا شده و رو به خشکی گذاشته است و برای تهیه زغال مورد استفاده قرار می گیرد.
نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها تأکید کرد: کدام مسئول تاکنون به فکر علت یابی این مشکل اساسی زیست‌محیطی افتاده و کدام پروژه در جهت حل آن به اجرا درآمده است .
عاملی مقدم گفت: بیاییم تمام توان و تلاش خویش را به کار ببریم تا سیمای کریه فقر و فلاکت و محرومیت را از این خطه از ایران برداریم.
وی ادامه داد: مردم این منطقه مناعت طبع دارند و همواره قانع و قدرشناس و صبورند. این استان بیشترین منابع را دارد و چهار راه ارتباطی صنعتی کشور است، با آبهای آزاد بین المللی کمترین فاصله را دارد و دارای جاذبه های گردشگری و صنایع دستی است و می تواند به عنوان نمونه توسعه یافتگی و رفاه مطرح باشد؛ به شرط آنکه مدیران دلسوز و لایق و متخصص داشته باشد
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president