آوای جنوب

حاشیه های مصاحبه با شهردار گچساران/ از اعلام کاندیدا شدنش تا جریان سیاسی اش

من وعده ای دارم و باید بروم و مثل اینکه شهردار فراموش کرده بود خودش قرار مصاحبه گذاشته و باید فعلا به خبرنگاران پاسخگو باشد

از چند روز گذشته شهردار گچساران خبرنگاران را به نشست مطبوعاتی دعوت می کند ، خبرنگاران هنوز پشت درب هستند ساعت از قرار وعده گذشته است ، شنیده ها از داخل به بیرون این است مهندس بخشایی عضو شورای شهر هم در دفتر شهردار است.

آوای جنوب؛

 IMG_9450
باپیگیری های حسام وارد دفتر شهردار می شویم / شهردار شروع به صحبت می کند از اینکه شهرداری هر ۲۰۰ متر یک پروژه در دست کار دارد و ۵۰ پیمانکار در سطح شهر مشغول کار هستند.

اردلان زینل زاده میگوید : پروژه‌های اجرایی شهرداری از محل اعتبارات دارایی‌ها ماده ۱۸۰، اعتبارات نفت و درآمدهای شهرداری تامین اعتبار می‌شوند که قریب به نصف پروژه‌های امانی از محل درآمد شهرداری بوده که شهروندان آن را تامین اعتبار می‌کنند.

شهردار از خدماتش به پیاده رو پانصددستگاه ، کانال ۳۰ دستگاه ، کارکنان دولت و ۱۰۸ دستگاه نیز گزارشی ارائه داد .

در ادامه زینل‌زاده با به فعالیت شهرداری در زمینه آسفالت، اشاره کرد وعنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ هزار متر مربع در قالب ۱۰ پروژه آسفالت در سطح شهر انجام شده که همه توسط اکیپ امانی شهرداری با اعتباری افزون‌بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده است.
شهردار از اینکه چه مقدار آسفالت برای موانع استفاده شده است چیزی نگفت !!!!

زینل زاده از پارک بانوان هم اینگونه گفت که پارک بانوان نیز تا از قبل از فرا رسیدن تابستان تکمیل و در راستای خدمت به بانوان همشهری افتتاح خواهد شد و اینکه زمین چمن فوتبال بانوان این پارک اولین زمین چمن روباز برای بانوان است.

درآمد شهرداری امسال بی سابقه بوده / به هیچکس تخفیف نداده ام

شهردار دوگنبدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درآمدهای شهرداری، بیان کرد: پوشش بودجه شهرداری با درآمد ۹ ماهه این نهاد یک اتفاق نادر در سطح شهرداری بوده زیرا که امسال تنهای سالی است که در طول تاریخ گچساران بودجه شهرداری از این طریق محقق شده است.

زینل‌زاده با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری دوگنبدان ۱۵ و نیم میلیارد تومان مصوب شده بود، خاطرنشان کرد: شهرداری دوگنبدان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ میلیارد تومان درآمد داشته که امید است تا پایان امسال به ۲۴ میلیارد تومان برسانیم.

وی با اشاره به خدمت خود در سال ۱۳۸۵ در شهرداری دوگنبدان به مقایسه درآمدهای شهرداری طی این سال‎ها پرداخت و گفت: در سال ۸۵ در آمد شهرداری ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، در سال ۹۱ به ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید و امسال در بودجه ۹۳ نیز ۱۱ میلیارد و نیم بوده است.IMG_9456

تا اینجای جلسه زینل زاده گفت و خبرنگاران شنیدند در حالیکه قرار بود مصاحبه مطبوعاتی شهردار باشد و بنر پشت سرشان هم این را نشان می داد شهردار جای خود را عوض کرد و گفت از اینجا به بعد مهندس بخشایی با خبرنگاران صحبت دارد و گفت بعد از آن من پاسخگوی رسانه ها خواهم بود.DSC_0235
خوب بخشایی هم صحبتهایش را بیان کرد و به خبرنگاران گفت : آماده سوالات شما خبرنگاران هستم.
من نگاهی به بقیه کردم و گفتم اگر کسی سئوال ندارد تا من سوالاتم را شروع کنم.
با اجازه بقیه دوستان خبرنگارم در مورد پاداش ورزشکاران از بخشایی سوال داشتم که وی در پاسخ گفت : در جلسه هفته آینده شورای شهر در مورد پاداش ورزشکاران جلسه ای تشکیل خواهد شد.
در ادامه سئوالم را اینگونه مطرح کردم که با توجه به صحبتهای شهردار مبنی بر خدمات به منطقه کارکنان ، ۵۰۰ دستگاه ، ۱۰۸ دستگاه ،شهرک معلم و بهارستان و نگاه ویژه شما به بلوار و کنار گذر و چراغانی بلواربه نظر می آید نگاه شورای شهر و شهردار معطوف به این نقاط شده است و با بافت قدیمی و فرسوده شهر خداحافظی کرده اید.
بخشایی در پاسخ گفت : نگاه ما به تمام شهر یکسان است اما در اینباره شهردار بیشتر توضیح می دهد.
حالا شهردار به دلیل اینکه صندلی اش را به بخشایی داده بود در پشت سر من نشسته بود.

IMG_9474
خلاصه شهردار رشته کلام را دست گرفت و گفت: بافت‌های فرسوده بودجه‎های خود را دارند و ما نیز یک‌سری محدودیت‌هایی در این راستا داریم اما این‌طور هم نیست که هیچ‌کاری صورت نگرفته باشد ، مثلا نگاه بکنید ما کوچه های پروبالی را آسفالت کرده ایم.

زینل زاده ادامه داد : تازه علاوه‎بر آن پیاده‌روسازی و روشنایی از چهار راه فرمانداری قدیم تا میدان پرستار و پس از آن تا رادک و همچنین احداث پل ۱۰ متری رادک نیز انجام شده است.

**** اتصال خیابان بلادیان و مرکز تجاری شهر به رادک و مصداق ضرب المثل بزرگواری نماینده دهدشت

آوای جنوب به شهردار : آقای شهردار آیا می دانید خیابان بلادیان را یکطرفه کرده اید و مردم در خیابان مدرس کلافه شده اند

زینل زاده : ما خیابان بلادیان را به سمت رادک هدایت می‌کنیم و این یعنی اینکه تردد پیاده و سواره در رادک هموار شده و به تناسب بافت‌های تجاری در این منطقه شکل‌ گرفته و باعث می‌شود که در ارزش افزوده به تبع میزان تردد تغییر کند و قیمت املاک افزایش یابد.
آوای جنوب : آقای شهردار مردمی که در مرکز شهر هستند خروجی آنها به سمت خیابان مدرس است

شهردار : ما به دنبال این هستیم بلادیان را به سمت رادک هدایت کنیم
در این لحظه آوای جنوب به شهردار گفت : صحبت شما شبیه پروژه جاده چُرام به باباکلان است که آقای بزرگواری نماینده دهدشت گفت : با این طرح پیشنهادی، مثلامردم چرام میخواهند بروند باباکلان چکار کنند که وصل شوند به باباکلان؟
شهردار دوگنبدان در ادامه با بیان اینکه اگر کل بودجه شهرداری را جهت ساماندهی بافت فرسوده قرار دهیم بازهم کفاف نمی‌کند، اذعان کرد: ما تا حد توان جهت ساماندهی بخشی به بافت فرسوده تلاش می‌کنیم.
شهردار که به نظر می رسید کلافه شده است به خبرنگاران میگفت من وعده ای دارم و باید بروم و مثل اینکه شهردار فراموش کرده بود خودش قرار مصاحبه گذاشته و باید فعلا به خبرنگاران پاسخگو باشد.

جلسه ادامه پیدا کرد
سوال : آقای شهردار خط فکری شما چیست ؟
شهردار : رویکرد من در دولت های مختلف تعاملی است
سوال : آقای شهردار مگر میشود
شهردار : خوب اینطور هم که نیست بالاخره هرکس برای خود خط مشی دارد
سئوال : خوب همین خط مشی شما چیست؟
شهردار : جریان سیاسی من تعاملی است ؛ به نظرمن بعنوان شهردار با فلانی بودن معنی ندارد واگر جایی کمکی به شهرداری می شود صرفا خدمت به مردم است.
سوال : آقای شهردار بالاخره راستی هستید یا نه ؟
شهردار : گرایش سیاسی من اعتدال ، اعتدال اعتدال است.
سئوال : آیا قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارید؟
شهردار: شاید هم کاندید شوم

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. غزنفر گفت:

    خیلی خندیدیم

  2. مش حسن گفت:

    فعلا وقت کا ندیدا شدن نیست شهر نیاز به شما دارد شما نه چپ هستید نه راست شما یک خدمتگذار برای مردم هستید درود بر شما برادر عزیز و بزرگوار

  3. مش حسن گفت:

    سواد نداری برادر خنده برای چی فکر کردی…………..

  4. شهر قشنگ گفت:

    درست گفتند شهر نیاز به شما داردکاندید برای چه……کاری کنید که بمانید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president