آوای جنوب

جوابیه رییس ستاد دهه فجر شهرستان گچساران به آوای جنوب /سلام بر رسانه ها و خبرنگاران تلاشگر و تیزبین

مرادی یداللهسلام بر رسانه ها و خبرنگاران تلاشگر و تیزبین

درپی درج خبر باعنوان / وقتی سیاسی بازی دنیای خبرنگاران را در گچساران آلوده می کند/ رییس ستاد دهه فجر شهرستان جوابیه ای را به این پایگاه خبری ارسال کرده است .
جناب آقای کاظمپور که انسانی شریف و متعهد است در این تحلیل دقیق و دلسوزانه تلویحا پرده از یک مافیای رسانه ای و هدایت شده و بعضی از عناصر نامربوط به این حرفه حساس پرداخته که اینجانب مطالب ایشان و نگرانی و تذکرات آقای کورش رضایی را هم درست و اصولی میدانم و هم ضرورت دارد تا نهادهای نظارتی دقت بیشتری کنند و آلودگی را از دامان رسانه های نوشتاری و سایتهای خبری و محلی دور کنند .فرصت طلبانی دست بدامن رسانه های اجاره ای شده اند تا تخریب و توهین را با روندی رندانه و روانی بر جامعه حاکم کنند.
اما در مورد ستاد دهه فجر و اسم بردن از اینجانب:
اینکه قید شده که در نشست مطبوعاتی قول دادم تا رسانه هایی را که اخبار و برنامه های دهه فجر را بدون ماجراجویی و حاشیه سازی و رعایت امانت انعکاس دهند به احترام ۵ تن آل عبا(ع) مورد تشویق و تجلیل قرار میگیرند کاملا درست و دقیق است .ان شالله به قول خود وفا هم خواهم کرد . از دیدگاه بنده این انتخاب صورت گرفته و به استان معرفی شده اند و در وقتی مناسب اقدام خواهد شد.
اما در همایش رسانه و گفنمان انقلاب اسلامی با روابط عمومی فرمانداری که مسئولیت کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر را بعهده داشت هماهنگی شد که رسانه ها را به همایش مربوطه دعوت تا لوحی را که عزیزان دانشگاه به احترام این همایش تهیه کرده اند به آنان داده شود . جناب آقای نارکی هم طی لیستی رسانه ها را معرفی و برای آنان لوح آماده شد . اینکه بعضی از آنان خبرنگار نبوده و یا نیستند و یا در هیچ رسانه ای جایگاهی ندارند را باید روابط عمومی فرمانداری در جریان باشد و اعلام نماید.
علی ایحال اکثر رسانه های گروهی در طول این دهه تلاش و جدیت بعمل آورده که جا دارد از آنان به سهم خود تشکر و تقدیر نمایم و از آقایان نظری و آستا نمایندگان صدا و سیما که بسیاری از برنامه های اجرایی شهرستان را بخوبی پوشش دادند هم صمیمانه تقدیر مینمایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. خبرنگار گفت:

    ضمن تقدیر از جناب حاج مرادی عزیز و تلاش‌ های ارزنده ایشان.
    من از اصل موضوع گله مند هستم اما زحمات و ارزش‌ گذاری حاج رحیمی فرماندار محترم گچساران به خبرنگاران قابل تقدیر و بیان بوده که به نوبه خود لازم می دانم از ایشان قدردانی داشته باشم و خواستار پیگیری موضوع شوم. چون ایشان فردی کاملا منطقی و دلسوز هستن که از امدن ایشان خبرنگاران جایگاهی شایسته یافته اند . بدور از انصاف قضاوت نکنید.

  2. رسانه گفت:

    آقای مرادی این طور نیست

  3. خبرنگار گفت:

    درود بر مرادی عزیز

  4. استقلال رسانه گفت:

    /اقای کاظمپور
    خود /اقای مرادی از اصولگراها هستن و شما هم همینطور.
    چرا دفاع می کنید؟

  5. روزگار گفت:

    بچه های رسانه گاها خوب عمل می کنند ولی دوربین شان با بعضی ها قهره ونوعی تبعیضه وهمین نگرش دامن گیر خودشان هم شده واین گلایه موید این ادعاست ومتاسفانه وفی المتاسفانه به شدت خطی وقومی عمل می کنند که این رسالت رسانه نیست وباید مردمی عمل کنند ودرد برهمه بخصوص

  6. عمارگچساران گفت:

    درود خدا بر مرد همیشه در صحنه های انقلاب شهرستان گچساران حاج یداله مرادی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president