آوای جنوب

جلسه شبانه ۱۳ نفره شب گذشته گچساران برای انتخابات مجلس !

سئوال اینجاست بهتر نیست بعضی به جای خدمت به مردم شهر از چنین جلسات زودهنگامی فاصله بگیرند
هر چند قریب به ۱۴ماه از انتخابات مجلس نهم باقی مانده است ولی به علت اهمیت، قدرت و جایگاه مجلس شورای اسلامی از اکنون فعالیت های انتخاباتی از طرف برخی در گچساران شروع شده است.

آوای جنوب؛

به گزارش و مشاهدات آوای جنوب ؛ در حالی که کمتر از یکسال و نیم تا برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده، شنیده‏ ها حاکی است که از همین حالا حامیان یکی از کاندیداها شب گذشته جلسه خود را در یکی از محله های قدیمی گچساران با حضور رئیس اداره…. و مهندس…..عضو شورای…….. و چندنفری از ریش سفیدان آنها برگزار کردند .

حال سئوال اینجاست وقتی در شهرستان فضا حالت انتخاباتی می‌گیرد، حاشیه‌ها به متن تبدیل می‌شود و ذهن جامعه درگیر مسائلی می‌شود که زمان آن فرا نرسیده است.

کاندیداتوری قابل ستایش است که بتواند در فاصله زمانی قانونی، برای دفاع از حقوق شهروندان حوزه انتخابیه حضور یابد تا بتواند بستر سالم رقابت را رقم زده و به ارائه برنامه های خود بپردازد، تا مردم احترام به قانون را از رفتار مدعیان وضع قانون نظاره گر باشند و احترام به قانون به صورت فرهنگی عمومی در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

قطعا ورود زود هنگام به صحنه انتخابات و تبدیل فضای شهرستان به فضای انتخاباتی، عملاً آثار و طبعات منفی از خود به جای می‌گذارد. وقتی فضا، فضای انتخاباتی می‌شود.

اگر کاندیدایی از هم اکنون قوانین را نادیده گرفته و اقدام به تخلف کند ، این شخص مطمئنا در صورت رأی آوردن هم به اجرای قانون گردن نمی نهد ، لذا ضروری است مردم در این زمینه هوشیار باشند.

گفتنی است مدت زمانی برای نام نویسی انتخابات وجود دارد که پس از آن کاندیداها تبلیغات می‌کنند و چند ماه قبل از زمان انتخابات باید کاندیداها فعال شوند بنابراین اگر یک یا دو سال قبل از هر انتخابات بخواهیم خود و مردم را درگیر کنیم با توجه به این‌که در کشور حداقل هر دو سال یک انتخابات بزرگ برگزار می‌شود پس تمام سال‌ها مردم باید درگیر رأی دادن ، تحلیل بعد از رأی و دوباره کاندیدا شدن باشند.

ناگفته پیداست بر خلاف انتخابات ریاست جمهوری که شرایط کاملا متفاوتی با انتخابات مجلس و شورا ها دارد، در مجلس دهم کسانی اکثریت را در دست خواهند داشت که در کنار وحدت درون گروهی دارای کار تشکیلاتی قوی با محوریت فعالیت در شهرستانها را داشته باشند. در شهرستانها انتظار مردم از منتخبین شخصی شده تر است حال گروهای سیاسی ای که بتوانند بین مطالبات شخصی – شهری مردم و سلایق سیاسی شان ارتباط برقرار کنند به طبع پیروز انتخابات خواهند بود.

انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی اسفند ۹۴ برگزار می‌شود و فعالیت نمایندگان مجلس نهم خرداد ۹۵ به پایان می‌رسد.

حال سئوال اینجاست بهتر نیست بعضی به جای رفتن به چنین جلساتی به فکر خدمت به مردم شهر باشند.

به نظر می آید عده ای از هم اکنون برای ماندن در سمت های فعلی خود دست به کار شده اند.

بهتر نیست این عده نگاهی به جامعه بیکار شهرستان و مشکلات شهری داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. یدالله مرادی گفت:

    سلام .این آقایان همانهایی هستنط که برای دیگران نسخه قانونمندی مینویسند و اگه جریان مخالف چنین اقدامی انجام دهند شیون برمیدارند که خلاف قانون است . مدیر و مدیرانیکه از هم اکنون بدنبال کار انتخاباتی هستند باید برکنار شوند چون امین نیستند . مقامات ذیصلاح هشیارانه عمل کنند. رسانه ها هم وظیفه دارند آنها را به مردم معرفی کنند.

  2. نه بابا گفت:

    به اینها توصیه میکنم عدد ۱۳ نحس است یکی از اینها یا باید میرفت بیرون یا یکی را پیدا می کردن می آوردن داخل

  3. جانی گفت:

    همش الکی تاجگردون پیروز انتخابات است شک نکنید

  4. پرسش از آوای جنوب گفت:

    چرا ننوشتید اینها لر بودن یا ترک
    چپی بودند یا راستی

    راستی سنتی بودند یا ملایم

  5. نفتی گفت:

    احسنت شهر این همه مشکل داره اینها تو چه فکری هستند

  6. محمد گفت:

    این نفری که گفتید عضو چه شورایی بوده شورا زیاد داریم

    چرا نمی گویید تا مردم اینها را بشناسند

  7. نرگس احمدپور گفت:

    درود
    اگر روشنفکران شهر قبل از هر اقدامی جهت تبلیغات یا حمله به طرفین موردتبلیغ به روشنگری افکار عمومی بپردازند برد بزرگی خواهند داشت اگر افراد وفرهیختگام سیاسی از بغض وغرض به فکر اینده ی جوانان باشند ورفاه وامنیت اقتصادی وتوضیح دهند دلیل دو شاخه شدن ایده ها ونفاق وکینه ورزی به جای محبوبیت چیست انگاه مردم راحتتر ودر امنیت ذهنی انتخاب می کنند.این نشستها اگر شفاهی وبا حضور رسانه ها در خصوص روشنگری راه وهدف هر گروه برگزار شود شعار کی بود کی بود من نبودم بقیه سرلوحه ی نظرات نمی شد.خوبی حق کلام اینجاست درست از بعد از کنگره ی ملی بی بی حکیمه خاتون س نشستهای زودترترترترترترترتر هنگام برخی اقایان جهت سازش کلامی در هر دوجناح برگزار شده.حال سوال اینجاست ایا به مردم قدرت توضیح این را دارید که اقتصاد نفتی برپایه ی جهانی تاثیر براقتصاد دارد واقتصاد وبودجه ی کشوری با هزار راه دیگر سبب ساز شغلهای جدید با مغزهای جوانتر خواهد شد؟دست بردارید…مردم دیگر توان اقتصادی و ذهنی راحتی جهت تخریب سیاسی جناحها ندارند.اقایان در فکر اموزش خصوصی سازی سرمایه گذاری وبازکردن جای پای سرمایه گذاران بزرگ در شهر واستان باشند ..یک سال هم یک سال است وقت ان رسیده هزینه ی تامین شغلی دیگر از بودجه های دولتی نباشد که هر دهه محصول هر نماینده یا مدیری بیکاری وبیکاری با جواب اینکه دولت هزینه ندارد دولت در تحریم است باشیم.اگر نخبگان اقتصادی وجوانان جویای کار دست در دست مدیران کارآمد دهند وخصوصی سازی را باب کنند زودتر از هرباری کار وشغل وسرمایه به شهر واستان سرازیر خواهد شد….لطفا جوانان را دریابید تا درپیری توان رای دادن وحرمت هر دو جناح را داشته باشند.

  8. عمارگچساران گفت:

    اینها از طرفداران آقای تاجگردون بودند

  9. خداوردی گفت:

    میگن یه نفر ریشش سوخته بود رفیقش بجای اینکه آتشش راخاموش کند باشعله آتشش گندم بلال میکرد حالاحکایت این ۱۳نفره که که بجای اینکه اگرسیاست مدارندودرفکرملت واینهمه مشکلات هستند سعی نکنند بابی احترامی به قانون واخلال درانتخاب مردم جلوترازقانون حرکت کنند این خودیک نوع بی کفایتی برای کسیست که قصد نماینده شدن دارد.

  10. حق طلب گفت:

    بعضی از حول حلیم می خوان بیفتن تو دیگ دبیر جلسه اقای م .حیدری روزی بدنبال جعفری بود ودور بعد برای میر حسین ستاد می زد دور قبل بین فولادی تاجگردون رفت و اومد می کرد در سورا ها چپ گرا شد حالا هم چند منظوره کار میکنه قبل از شورای اول وجود خارجی نداشت حال شما پیدا کنید پرتقال قروش را !!

  11. ترک با غیرت گفت:

    نفرین به ف که با رای ت…ها و ریش سفیدی حاج ار ..رفت بالا ..وحالا بر ضد ترک شد…..ف…..ی ننگ بر تو وخیانتت به جریان ترک …حالا که میدونی دور بعد رای از ترک نداری دست به دامان تاج شدی…ننگت بادو

  12. اگاه گفت:

    سلام/اقای حیدری با کمک فرماندار وقت وباحق خوری عضو شورا شده است .الان هم درشیراز سکونت دارد .وفرماندار جدید هم از ایشان حمایت مکند.کسی که درشیراز است چگونه تا الان عضو شوراست.بی قانونی است .اقای فرماندار جلوی این کار را بگیر

  13. اگاه گفت:

    اینا طرفدارن اقای میر حسین موسوی بودن این افراد قصد خیانت به نرا داشتن

  14. داود گفت:

    اقای خسرو طاهری و اقای حاج اردشیر کاویانی و اقای دکتر محمود کریمی تاریخ مصرف شما در ایل شکوهمند قشقایی تمام شده شما بودین که خیانت کردین به این ایل بزرگ اقای تاجگردون به این موضوع واقف است و میداند شما در این ایل دیگر جای ندارین

  15. باوی گفت:

    واقعا ایگولو خیانت کارن اوه

  16. جانم فدای رهبر گفت:

    من دراون جلسه ۱۳ نفره بودم برنامه ریزی برای حظور پرشور قشقاییهای گچساران درجشن پیروزی انقلاب در دهه فجر بود حالا کسانی برداشتهایی کردن متعجبم یک مثال محلی میگه آدم بدکار بدگمونه واقعا متعجبم از اونهایی که در حکومت دکتر بورسیه های تحصیلی برای نزدیکان بی سوادشان گرفتن چرا کامنت میزارن که مجبور بشیم روشنگری کنیم که چه رانتهایی بنام مردم گرفتند وخیانتهاکردند حتی وامهای میلیاردی همزبانهای ترکمان درتخریب انتخابهای شورای شهر وماموریت پاین کشیدن پرچم قشقایی در گچساران که الارقم میلم شاید کلیپ سخنرانی ایشان را برای دوستان بگزارم ولی آقایان شعبان بی مخ از دیوار خودتان خشت برندارید وبه تاریخ ووجدانتان به قیمتها وامتیازها خیانت نکنید دوستتان دارم خواهش میکنم اگه برادرتان را هم کشتید قبلش فکر کنید نه بعدش با پشیمانی

  17. بیکار گفت:

    ای کاش مردم این استان اینقدر که دنبال جلسه و تعویض مدیر حرف هاو اهداف بی پایه و بی اساسند به فکر رفع مشکلات و خدمت به هم نوع خود باشند .بیکاری -اعتیاد -کارتن خوابی -قطع انشعبات به علت بدهی – مریض های لاعلاج در سنین کم به علت عدم تغذیه مناسب ……رنگ به روی مردم نگذاشته ولی افسوس که مایه داران سیاسی و اقتصادی ما فقط به فکر جیب و حفظ قدرت خود می باشند ….

  18. روزان گفت:

    جلسه بعدی در کوی ش پرهون تشکیل شد! دبیر جلسه از تخته ساوان

  19. روزان گفت:

    جلسه ۲۵ نفره درکوی ش پرهون درمنزل خ ط

  20. کیخا گفت:

    سلام به آقای یداله مرادی شما به جای این حرفا بروید جواب خراب کاری در آموزش و پرورش را بدهید جواب افتضاح مدریتیون رو بدید آموزش و پرورش را نابود کردید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president