آوای جنوب

عضو شورای شهر گچساران:

جشنواره عکس «بانوی شهر من» در شهرستان گچساران برگزار می‌شود

رضاییعضو شورای اسلامی شهر گچساران گفت: جشنواره عکس «بانوی شهر من» به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن در این شهرستان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

محبوبه رضایی در گچساران، اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته تکریم و گرامیداشت زن، جشنواره عکسی به همین مناسبت در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره عکس با عنوان « بانوی شهر من » و از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشنواره با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی زن گچسارانی و نیز ایجاد ارتباط منسجم و پایدار قشر هنرمند شهر و به کارگیری استعدادها و تجربیات نخبگان عکاسی شهرستان برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران به محورهای این جشنواره اشاره کرد و افزود: زن در اجتماع، زن در خانواده، معضلات زنان در جامعه، زنان سالمند و زن روستایی محورهای جشنواره عکس « بانوی شهر من » است.

رضایی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره به صورت آزاد بوده و داوری آن براساس تأکید بر سوژه بوده است، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار از ۲۰ فروردین‌ماه به مدت دو هفته است.

وی عنوان کرد: به برگزیدگان نهایی جشنواره عکس « بانوی شهر من » جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و آثار عکاسان برتر در قالب یک نمایشگاه در شهرستان گچساران برپا و به شهروندان ارائه می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president