آوای جنوب

با حضور مردم و مسئولان برگزار شد

جشنواره آشپزی غذاهای سنتی و ایرانی در گچساران

۱۳۹۳۱۱۱۶۰۰۰۴۶۲_PhotoAجشنواره غذاهای سنتی و ایرانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در سالن وحدت گچساران برگزار شد.
 
 آوای جنوب؛ گزارش و تصاویر از: پریسا خمیسی

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان جشنواره غذاهای سنتی و ایرانی در سالن وحدت این شهرستان برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران در حاشیه این همایش که با همت کمیته بانوان شورای اسلامی شهر دوگنبدان برگزار شد،اظهار کرد: جشنواره غذاهای سنتی و ایرانی در راستای ایجاد شور و شوق در میان بانوان شهر دوگنبدان همچنین ترغیب بانوان به سمت و سوی پخت غذاهای سنتی و ایرانی برگزار شده است.

سیده محبوبه رضایی افزود: جای خالی چنین همایشی در کنار جشن‌های مختلف دهه فجر احساس می‌شد و این همایش به پیشنهاد کمیته بانوان شورای اسلامی شهر دوگنبدان مطرح و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره غذاهای ایرانی و سنتی برای نخستین‌بار در گچساران برگزار شده است، گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر بانوان شرکت‌کننده در این جشنواره، افراد به سه گروه تقسیم شده‌اند تا جشنواره و معرفی نفرات برتر به شکل بهتری برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: غذاهای شرکت‌کنندگان بدون ذکر نام و تنها با کد که به صورت شماره در کنار غذاها نصب شده مورد تست مربیان برجسته آشپزی قرار می‌گیرد.

رضایی یادآور شد: به دلیل اینکه این جشنواره برای نخستین بار در گچساران برگزار می‌شود، ممکن است با کاستی‌ها و نواقصی روبرو شده باشد که در دوره‌های آینده برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این جشنواره با همت شورای شهر اسلامی و شهرداری دوگنبدان و البته پیشنهاد کمیته بانوان شورای اسلامی شهر دوگنبدان برگزار شده است، افزود: افراد برتر این جشنواره امشب معرفی و جوایز آنها در پیاده‌روی خانوادگی و همگانی فردا که از محل دانشکده نفت گچساران تا روستای خنگ‌بنار برگزار می‌شود، اهدا می‌گردد.

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president