آوای جنوب

جدیدترین ترفندهای تبلیغی یک کاندیدای انتخابات مجلس در شهرستان بویراحمد! (+تصاویر)

تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مدت زمان نسبتا زیادی باقی مانده اما برخی از کاندیداهای احتمالی در…

هر چند تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مدت زمان نسبتا زیادی باقی مانده اما برخی از کاندیداهای احتمالی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های خود را برای حضور در این عرصه آغاز کرده اند.

آوای جنوب؛

اما در این میان محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج که فعالیت های خود را برای حضور در انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنا تقریبا از چهار سال پیش آغاز کرده است، رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است!

amozsh-8

بهرامی که پیش از این هرزگاهی به بهانه های مختلف در عرصه رسانه حضور می یافت و شعارهای انتخابات گذشته خود را تکرار می کرد و همچنین در مراسمات و فاتحه خوانی ها نیز حضور پررنگی از خود نشان داده است این بار حضور در مراسمات تودیع و معارفه مدیران منتسب به اصلاح طلبی را در پیش گرفته است که می توان اهداف وی را اینچنین برشمرد:

۱ – بهرامی پیشینه اصولگرایی دارد اما در انتخابات ریاست جمهوری گذشته ازعارف حمایت کرد! تا خود را در صف این طیف سیاسی قرار دهد اما با توجه به عدم توفیق وی اینبار حضور در این جلسات و قرار گرفتن درکنار نیروی های اصلاح طلب را پیشه کرده است تا شاید بتواند نظر اصلاح طلبان را به خود جلب کند، غافل از اینکه با تغییر فضای سیاسی کشور اصلاح طلبان به احتمال فراوان کاندیدا معرفی خواهند کرد.

images

۲ – حضور وی در جلسات تودیع و معارفه ذهنیت منتسب بودن نیروهای معرفی شده به وی را القا می کند و این درحالیست که بهرامی هم اکنون خود هیچ پست و سمتی ندارد و بعید بنظر می رسد وی دارای چنین قدرت و نفوذی باشد که بتواند کسی را برای رسیدن به مقامی حمایت کند.

۳ – بهرامی البته یک بهره برداری سیاسی دیگر نیز می تواند داشته باشد که آن هم ناکارآمد نشان دادن رقباء در خلال این جلسات و نشست ها است و برخی تصور می کنند چون وی رئیس ستاد عارف در شهرستان بویراحمد (نه استان کهگیلویه و بویراحمد) بوده است توانسته در عزل و نصب ها سهیم باشد غافل از اینکه خود عارف هم در دولت جایگاهی ندارد.

۴ – البته این فرضیه هم که وی به دلیل نسبت فامیلی با معارفه شوندگان و تبریک گفتن حضور می باید هم می تواند بجا باشد و در عوض به علاوه ثمرات یاد شده از این جلسات اوقات فراغت وی هم پر می شود!

DSC00116

گفتنی است؛ محمد بهرامی در برخی جلسات تودیع و معارفه ازجمله مدیرکل نوسازی و معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان حضور داشته که طی چند روز اخیر برگزار شده است، حضور داشت.بویر/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president