آوای جنوب

به منظور حضور در کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) انجام می‌گیرد

جابه جایی رایگان زائران دشتستان، دیلم و گناوه به آستان امامزاده بی‌بی حکیمه (س)

تمام تلاش خود را به کار بستیم تا مراسمی در خور شان آن امامزاده واجب‌التعظیم داشته باشیم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو دستگاه خودرو توسط اوقاف استان بوشهر به منظور جا به جایی زائران از دشتستان، دیلم و گناوه نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) در شهرستان گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: این کنگره هفتم و هشتم آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از زمان اعلام تا کنون دستگاه‌های متولی اقدامات خوبی را در راستای برگزاری باشکوه کنگره انجام داده‌اند، گفت: آمادگی کامل در برگزاری باشکوه کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) را داریم.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم با بیان اینکه با برگزاری کنگره بی بی حکیمه استان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت‌های خوب خود معرفی می‌شود، گفت: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا مراسمی در خور شان آن امامزاده واجب‌التعظیم داشته باشیم.

این مسئول در ادامه کهگیلویه و بویراحمد را از استان‌های بی‌نظیر در دو حوزه گردشگری و تعدد امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: این استان به دلیل داشتن پتانسیل‌های خوب گردشگری می‌تواند از استان‌های مورد هدف گردشگری باشد که با حضور مسئولان ارشد کشوری در این کنگره می‌توان ظرفیت‌های استان را معرفی تا برای آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد درادامه تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های تماما شیعه بوده که تعدد امامزادگان در این استان خود می‌تواند قطب گردشگری مذهبی باشد که این امر نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولان ارشد کشوری است.

وی برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) را از فرصت‌های خوب برای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

این مسئول به اقدامات صورت گرفته از سوی اوقاف و امور خیریه استان برای برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه اشاره کرد و گفت: دیدار با نمایندگان ولی‌فقیه استان‌های همجوار برنامه اجرای اوقاف برای حضور در کنگره است.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم با بیان اینکه دیدار با آیت‌الله صفایی بوشهری و دعوت از ایشان برای حضور در کنگره صورت گرفته است، تصریح کرد: دیدار با آیت‌الله جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان اهواز نیز صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به همکاری اوقاف استان بوشهر در برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) اشاره کرد و گفت: دو دستگاه خودرو توسط اوقاف استان بوشهر به منظور جا به جایی زائران از دشتستان، دیلم و گناوه نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

این مسئول از برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط اداره اوقاف استان بوشهر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه کنگره صورت گرفته که انتظار می‌رود کمبودها و نواقصات را طی دو روز آینده برطرف کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president