آوای جنوب

حبیبی‌نژاد مطرح کرد:

تیم فوتبال نفت وگاز متعلق به همه مردم گچساران است

محمدحبیبیرئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت : تیم فوتبال نفت و گاز گچساران متعلق به همه مردم این شهر است.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، محمد حبیبی نژاد در گفتگوی اختصاصی با دی اسپورت افزود: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ۴۰ روز مانده به مسابقات لیگ دسته دوم ،سرمربی خود را انتخاب و تمرینات را شروع کرده است.

حبیبی نژاد تصریح کرد: که همین امر باعث شد تیم نفت در هفته های ابتدایی توقعات هوادران و مسولان را برآورده نکند، ولی بعد از هفته پنجم این تیم توانست با درایت سرمربی متعصب و دلسوز خود یعنی یوسف نادریان و دیگر همکارانش روز به روز وضعیت تیم را بهتر کند و تیم را به شرایط آرمانی برساند، که در حال حاضر نیز تیم نفت با تلاش بازیکنان جوان ،بومی و بازیکنان تقویتی متعصب در صدر جدول قرار گرفته و خود را به عنوان یکی از گزینه های اصلی صعود به دور بعد معرفی کند.

وی افزود : از مدیرعامل و تمامی مدیران نفت به خصوص مدیر منابع انسانی و رئیس ورزش قهرمانی نفت و مدیران عملیاتی که قاطعانه از این تیم حمایت می کنند تقدیر و تشکر میکنم و انتظار داریم که از این حمایت دست برندارند چون تیم در شرایط خوبی به سر می برد و با کمک هواداران فهیم گچسارانی و جوانان این شهر بار دیگر جشن صعود را در استادیوم نفت گچساران بر پا خواهیم کرد .

رئیس امور ورزش در ادامه اظهارداشت :از مدیران مناطق نفتخیز به خصوص آقایان یزدی و نظری نیز که تا کنون هیچگونه کوتاهی در قبال تیم نفت گچساران انجام نداده اند نیز تشکر می کنم و امیدوارم حمایت های امور ورزش مناطق نفتخیز همچنان ادامه داشته باشد.

حبیبی نژاد افزود: از هوادارا ن پرشور گچسارانی نیز انتظار داریم که همچون گذشته از تیم نفت که متعلق به خودشان هست حمایت کنند و تیم را تا پایان فصل تنها نگذارند .

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در پایان با تقدیر از زحمات خبرنگاران سایت دی اسپورت،عنوان کرد، این سایت تنها مرجعی است که به طور اختصاصی لیگ دسته دوم را زیر نظر دارد و اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار تیم ها و هواداران قرار می دهد و امیدواریم در ادامه هم بتواند همچون گذشته و قدرتمند تر در صحنه حضور داشته باشد .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president