آوای جنوب

تکذیب انتصاب «محسن رضایی» به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح

رد‌یابی و پیگیری منبع پخش کننده این شایعه توسط آوای جنوب، نشان می داد ‌این شایعه توسط یک‌ جریان سیاسی خاص صورت گرفته است؛ جریان سیاسی که با پخش این شایعه به دنبال ایجاد اختلاف در بین فرماندهان نیروهای مسلح کشور است.

محسن رضاییدر روزهای اخیر در برخی ‌شبکه‌‌های اجتماعی به ویژه شبکه‌‌های اجتماعی تلفن همراه که دسترسی فراگیری در بین مردم به آن وجود دارد، شایعه ای به صورت گسترده منتشر شده بود که دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست کل نیروهای مسلح منصوب شده است.

آوای جنوب؛

رد‌یابی و پیگیری منبع پخش کننده این شایعه نشان می داد ‌این شایعه توسط یک‌ جریان سیاسی خاص صورت گرفته است؛ جریان سیاسی که با پخش این شایعه به دنبال ایجاد اختلاف در بین فرماندهان نیروهای مسلح کشور است.

این در حالی است که فرماندهان عالی‌رتبه کشور از سرلشکر بسیجی آقای دکتر فیروزآبادی تا امیر سرلشکر صالحی فرمانده نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سردار سرتیپ اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، از دوستان دکتر محسن رضایی هستند و بین آنان رابطه ای حسنه برقرار است و پخش چنین شایعاتی نمی تواند الفت بین دکتر محسن رضایی با فرماندهان عالیرتبه نظامی کشور را دچار خدشه نماید.

به گزارش « آوای جنوب »، دفتر دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با آگاهی از چنین حرکتی سازمان یافته که برای تخریب روابط حسنه بین فرماندهان نظامی کشور با ایشان، صورت پذیرفته بود، با انتشار اطلاعیه ای این شایعات را تکذیب و از عموم اهالی رسانه ‌درخواست کرد که انتشار اخبار راجع به ایشان را فقط از مراکز اطلاع رسانی رسمی دبیر خانه مجمع و یا سایت شخصی‌ ایشان پیگیری کنند.

متن اطلاعیه دفتر دکتر رضایی که در پایگاه اطلاع رسانی ایشان؛ منتشر شده در این باره به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

اخیراً شایعاتی مبنی بر سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه‌‌ها منتشر شده است که بدینوسیله تکذیب می گردد. ایشان همانطور که بارها اعلام کرده اند خود را سرباز رهبر عظیم الشأن انقلاب می دانند و هم اکنون در حال مشاوره و کمک به نیروهای مسلح هستند و هیچ تصمیم دیگری گرفته نشده است.

از رسانه‌‌های گروهی و فعالان رسانه‌‌های اجتماعی، درخواست می شود که ضمن رعایت اصول اخلاق رسانه ای، انتشار اخبار مرتبط با دکتر محسن رضایی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شخصی ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری نمایند.

یادآور می شود اخبار مرتبط با فرمانده کل قوا تنها در صورت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، قابل استناد است.

بدیهی است، دفتر دکتر محسن رضایی در صورت ادامه تخلفات و شایعه پراکنی‌‌ها، پیگرد رسانه‌‌های خاطی، را از حقوق قانونی خویش می داند.

دفتر دکتر محسن رضایی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president