آوای جنوب

توهین مدیرعامل باشگاه آلومینیوم‌سازی اراک به هوداران نفت گچساران

نفت‌وگاز گچساران با همین فضا به لیگ‌یک آمد و الان خیلی از شهرها فضای‌مناسبی برای مسابقه ندارند و متاسفانه فدراسیون‌فوتبال

هوادارانمدیرعامل باشگاه آلومینیوم‌سازی اراک گفت: متاسفانه همیشه در شهرهای گناوه و اهواز دچار مشکل می‌شویم.

آوای جنوب؛

علیرضا دهشمند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در بازی ما مقابل کارون‌اهواز مشکلاتی به وجود آمد، متاسفانه در اهواز و گناوه همیشه این جریان‌ها وجود دارد و همواره دچار مشکل می‌شویم.

هفته گذشته هم که گناوه بودیم منتظر بودند پس از گلزنی در جایگاه خوشحالی کنیم تا با چوب ما را بزنند که همین اتفاق هم افتاد و پس از گلزنی تیم‌مان خوشحالی کردیم، اما شهردار گناوه در جایگاه حضور داشت و اجازه نداد چنین اتفاقی بیفتد.

وی افزود: نفت‌وگاز گچساران با همین فضا به لیگ‌یک آمد و الان خیلی از شهرها فضای‌مناسبی برای مسابقه ندارند و متاسفانه فدراسیون‌فوتبال هم برخورد قاطع نمی‌کند.

جریمه یک یا دو میلیون تومانی فایده‌ای ندارد و مشکلی را حل نمی‌کند و باید از تیم‌ها کسر امتیاز شده یا اینکه از میزبانی محروم شوند.

مدیرعامل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در بازی با کارون‌اهواز نماینده فدراسیون و ناظر بازی از تهران نیامده بودند و روز بازی یک ناظر از گچساران فرستادند که ساعت ۱۴ رسید وخسته بود. اگر ناظر بازی شب قبل از بازی رسیده و فضا را دیده بود و با نیروی انتظامی هماهنگ کرده بود این اتفاقات نمی‌افتاد، اما از لحظه‌ای که وارد زمین شدیم فحاشی‌ها شروع شد و بعد از اینکه گل دوم را زدیم تماشاگران به ما و داور فحش دادند و هیچ امنیتی برای تیم ما و داور در زمین نبود و نیروی انتظامی هم جلو نمی‌آمدند.

دهشمند در پایان گفت: بعد از اینکه گل مساوی را زدیم با میله، قمه و چاقو به ما حمله کردند. فیلم این اتفاقات موجود است و برای برنامه ۹۰ می‌فرستیم.

کجای دنیا چنین کارهایی را می‌کنند؟ حتی در تگزاس‌امریکا وسط زمین‌فوتبال با چاقو به کسی حمله نمی‌کنند. یکی از مربیان کارون‌اهواز با چاقو سمت بازیکنان ما آمد و با چاقو به پشت‌پای محمد آشتیانی زد که از دو ناحیه دچار پارگی شد و او را برای درمان به بیمارستان بردیم.

آقایان حتی تا بیمارستان آمدند تا فیلم این اتفاقات را از ما بگیرند، متاسفانه فدراسیون‌فوتبال به لیگ ۲ نظارت نمی‌کند و شاهد این اتفاقات هستیم.ilna/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president