آوای جنوب

تولد آوای جنوب در غدیر به قلم یدالله مرادی

مطلبی که می خوانید استاد عزیزم جناب آقای حاج یدالله مرادی به آوای جنوب ارسال کرده است؛ آوای جنوب ضمن تقدیر و سپاس از این برادر ارزشی امید بر آن دارد تا بتواند با اخلاق حرفه ای و دوری از حاشیه ها در راهی قدم بردارد که خواسته مردم و جامعه باشد.

آوای جنوب / یدالله مرادی

صدای کیست چنین دلپذیر می‌آید؟
کدام چشمه به این گرمسیر می‌آید؟
صدای کیست که این گونه روشن و گیراست؟
که بود و کیست که از این مسیر می‌آید؟

تولد رسانه ای دیگر از نوع دیجیتالی و سایت خبری تحلیلی بنام آوای جنوب به مدیریت برادر توانمند و مطلع و نکته سنج آقای علی مراد کاظم پور را هم خیرمقدم عرض نموده و هم در آستانه عید امامت و ولایت (عدیر خم)به فال نیک گرفته و هم از آستان مهر و کمال مولا علی (ع) برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی و حرکت مستمر در مسیر ولایت را خواستارم.

اما برادر ارزشی ام ،بدان که کار رسانه ظریف ،دقیق ،تاثیرگذار و تحول آفرین است و در جامعه ی امروزی در عین نیاز و ضرورت سختیها دارد و ثبات قدمی جدی را میطلبد .امید است که :

۱ شعار رعایت حق و حقیقت و ترویج باورهای زیبا در جامعه را به کمال حافظ باشی

۲- پایبندی به اخلاق حرفه ای و اسلامی در عرصه رسانه را شکوفا نمایی

۳- در مقام یک معلم مدرسه رسالت رسانه ای و هدایت افکار عمومی را دنبال نمایی

۴ – در دفاع از آزادی و استقلال و مبانی عقیدتی و ارزشی نظام اسلامی پایدار و راسخ قدم بمانی

حال، مدیر محترم سایت خبری ،تحلیلی آوای جنوب به جنابعالی راه اندازی این حرکت فرهنگی را تبریک و تهنیت گفته و صمیمانه آرزومندم که :

قلم را در جهت حق گویی و حق جوئی بکار گیرید و ان شالله هیچگاه در خدمت قدرت مندان و ظالمان قرار نگیرید و چون رسانه های مزد بگیر روند مجیزه گویی و تریبون حزب و گروهی واقع نگردید. ،اصول شما با مردم، برای مردم، در جهت مردم و همگام با خواست مردم که همه در رضای الهی نهفته است تبلور عینی یابد. زیرا به تعبیر ژرف مقام معظم رهبری:

«انسان اگر انصاف داشته باشد، باید به خاطر مردمی که قلم ها را برای

اینها آزاد گذاشته اند، از قلم و قدمش استفاده کند و دیانت هم، همین را اقتضا می کندwww.avayejonoob.ir

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دانشگاهی گفت:

    تعدد رسانه ها با حفظ فرهنگ رسانه میتواند در رشد و توسعه استانمان مفید واقع شود .مرادی توصیه ها و نکات مهمی را بیان داشته که امید است همه ی رسانه ها این موارد را در نظر گیرند .تا نگاه منفی جامعه کاهش یابد.

  2. دوست گفت:

    سلام بر آوای جنوب و سلام بر حاج مرادی عزیز، اصولگرا و ارزشی. مطلب زیبایی بود. موفقیت آقای کاظم پور مدیر سایت جدید آوای جنوب را از خداوند بزرگ و سبحان خواهانم.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president